کد خبر: 661318
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۶ ۰۵:۴۰:۵۸
| |

درخواست ویژه دقیقی پیش از جدال با پرسپولیس

سرمربی موفق شمس آذر اکنون در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل، تیمش را مهیای دیداری حساس و سرنوشت ساز در مسیر قهرمانی خواهد کرد.

درخواست ویژه دقیقی پیش از جدال با پرسپولیس
کد خبر: 661318
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۶ ۰۵:۴۰:۵۸

سعید دقیقی که سومین فصل حضورش در شمس آذر را دنبال می‌کند، توانسته روندی تاثیرگذار از خود در جمع سبزپوشان به جا بگذارد؛ سال اول او در مقطع پایانی فصل در لیگ دسته اول به جمع این تیم اضافه شد، درست در روزهایی که آنها یکی از گزینه‌های جدی سقوط محسوب می‌شدند اما او توانست نه تنها سهمیه بقا را برای آنها کسب کند که صعودی چند پله‌ای را برای این تیم رقم زد.

به گزارش ورزش سه، فصل دوم اما رویایی دنبال شد؛ او به همراه تیمش رکوردها را در لیگ دسته اول یکی پس از دیگری زد و در نهایت توانست با دستیابی به عنوان قهرمانی زودهنگام تیمش را به لیگ برتر بیاورد.

کسر امتیاز در بدو حضور در لیگ برتر اما باعث شد تا همه او و تیمش را گزینه اول سقوط بنامند؛ اما شرایط کاملا متفاوتی توسط این مربی و بازیکنانش در پیش گرفته شد. او بازیکنان گمنام تیمش را هفته به هفته در قامت ستاره در لیگ برتر دید و در نهایت اکنون تیمش به جایگاهی رسیده که شاید کمتر هواداری در قزوین و کل فوتبال ایران انتظار آن را می‌کشید.

اما سقف رویاهای سعید دقیقی همچنان ادامه دارد؛ او می‌خواهد عنوان شگفتی ساز فصل را از آن خود و تیمش کند. در این مسیر او چشم به امتیازات دو بازی باقی مانده دوخته است. اولین خوان در این مسیر پرسپولیس است. تیمی که هفته گذشته موفق شد در کامبکی رویایی استقلال خوزستان را با چهار گل بعد از دریافت سه گل در نیمه اول، مجازات کند.

سرمربی جوان و جاه طلب شمس آذر این روزها و ساعات کوتاه باقیمانده بی توجه به خواسته‌های سرخابی‌ها تنها به موقعیت تیم و شهر خودش فکر می‌کند. او استادیوم سردار آزادگان را در جدال با پرسپولیس نه قرمزپوش و نه آبی‌پوش می‌خواهد و تنها درخواست خود را با سبزپوش کردن استادیوم و حمایت قزوینی‌ها از شمس آذر اعلام کرده است.

دقیقی در صفحه خود در این خصوص نوشته است: بازیکنان باشرافت، کادرفنی توانا، مالک و مدیرعامل محترم همه با هم برای اثبات شایستگی بیشتر. با همه کاستی‌ها و کم لطفی‌ها همچون گذشته ثابت خواهیم کرد همه چیز پول نیست این توانایی آدم‌هاست و مباحث فنی - تاکتیکی. تا به اینجا ثابت کردیم و به امید تداوم شعار ما که "ما ادامه داریم"...

سرمربی شمس آذر در آستانه بازی حساس و سرنوشت ساز قهرمانی این فصل برابر پرسپولیس اینطور ادامه داده است: به امید روزی که فقط و فقط یک استان تمام عیار برای یک قزوین بمیرد. نه آبی و نه قرمز و فقط قلبش برای حال خوب مردمان قزوین بتپد. شمس آذر - پرسپولیس: فقط یک رنگ و فقط سبز.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها