کد خبر: 661218
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۵ ۰۰:۱۵:۲۹
| |

حمله نکونام به تاج و پرسپولیس؛ جام مردانگی برای ما؛ آن یکی جام برای تیم دیگر!/ تاج سر من بلا آورده است

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ببینید چه بلایی سر استقلال آوردند.

حمله نکونام به تاج و پرسپولیس؛ جام مردانگی برای ما؛ آن یکی جام برای تیم دیگر!/ تاج سر من بلا آورده است
کد خبر: 661218
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۵ ۰۰:۱۵:۲۹

جواد نکونام پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال استقلال برابر نساجی مازندران در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر گفت: در مورد بازی صحبت نکنیم، بهتر است و باید درباره چیزهای دیگری حرف بزنیم. مردم خسته شدند و صحبتم با آنهاست. بازی ما و رقیب ما را نگاه کنید و ببینید چه بلایی سر استقلال آورده‌اند.

به گزارش خبرورزشی، وی افزود: شخص آقای تاج در روز اول که مربی تیم ملی بودم بلایی سر من آورد که از تیم ملی کنار رفتم. امسال هم چندین و چند بار گفتم که نمی‌گذارند و نخواهند گذاشت که قهرمان شویم. بیژن حیدری برای ما قضاوت کرده که یکبار در دیدار با مس رفسنجان با اشتباه کمک داور و او دو امتیاز از دست دادیم. برادر ایشان به سود رقیب در بازی با ملوان دو امتیاز گرفت و هفته بعد از آن برادر او  دیدار با تراکتور را قضاوت می‌کند و امروز پنالتی تیم من را نگرفت. حیدری اجازه نداد تیمم فوتبال بازی کند. خطای پشت سر هم می‌گرفت. من داوری را می‌فهمم چون فوتبال بازی کرده‌ام. حیدری در بازی با مس دو امتیاز از ما گرفت، امروز هم دو امتیاز دیگر.

«نمی‌خواهند و هر کاری می‌کنند تیم من قهرمان نشود» سرمربی استقلال با بیان این جمله خاطرنشان کرد: کنار زمین به داور چهارم گفتم که بازیکن من را می‌بینید که پیراهنش را گرفتند ولی می‌گوید نمی‌بینم. به او گفتم آیا وجدان دارید؟ قضاوت بازی ما یک طرف و قضاوت بازی رقیب‌مان طرف دیگر، اینکه چطور اخراج کردند و چطور پنالتی گرفتند. یک روزی یک نفر حرف درستی زد، اینکه یک جام برای یک تیم است و یک جام برای تیم‌های دیگر. ما برای جام شرافت، پاکی و مردانگی می‌جنگیم و در لیگی که ما می‌جنگیم برنده هستیم و آن یکی جام مبارک آن تیم دیگر باشد!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها