کد خبر: 661210
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۴ ۱۹:۴۷:۳۹
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد؛

واکنش‌ عصبانی هواداران به اخراج تن‌هاگ از منچستر قبل از دربی؛ شوخی مسخره!

کمدین بریتانیایی و حامی شیاطین سرخ، جاستین در X پیرامون خبر اخراج تن‌هاگ گفت: «منزجر کننده! شوخی مسخره باشگاه! من خیلی خجالت می کشم که طرفدار یونایتد باشم.»

واکنش‌ عصبانی هواداران به اخراج تن‌هاگ از منچستر قبل از دربی؛ شوخی مسخره!
کد خبر: 661210
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۴ ۱۹:۴۷:۳۹

بعد از انتشار خبر اخراج قریب‌الوقوع اریک تن هاگ در آستانه دیدار فینال جام حذفی با منچسترسیتی، مدیران منچستریونایتد این خبر را یک جوک توصیف کرد!

به گزارش اعتمادآنلاین، با انتشار گزارش‌هایی مبنی بر اخراج قریب‌الوقوع اریک تن هاگ در آستانه فینال جام حذفی، هواداران از باشگاه بابت زمان انتشار این خبر انتقاد کردند.

فصل دوم تن هاگ به عنوان سرمربی یونایتد، پس از یک شروع خوب، به طرز تکان دهنده ای ضعیف بوده است. به این ترتیب، آینده مربی هلندی در این باشگاه تضعیف شد و در آستانه دیدار فینال جام حذفی شیاطین سرخ مقابل منچسترسیتی، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه بازیکن سابق آژاکس بدون توجه به نتیجه در ومبلی راهی در خروج باشگاه خواهد شد. زمان انتشار این خبر باعث عصبانیت هواداران شد.

کمدین بریتانیایی و حامی شیاطین سرخ، جاستین در X گفت: «منزجر کننده! شوخی مسخره باشگاه! من خیلی خجالت می کشم که طرفدار یونایتد باشم.»

یکی دیگر از هواداران گفت: «چه بخواهید تن هاگ برود یا نه، این واقعیت که انتشار این داستان یک روز قبل از فینال جام حذفی همه آنچه را که باید در مورد نحوه اداره یونایتد بدانید به شما می گوید. گروهی از احمق های مطلق.»

سوپر هوادار منچستریونایتد،: «INEOS (گروه مالکیتی یونایتد) زحمت زیادی برای این کار کشید. یک روز قبل از فینال جام حذفی.»

یکی دیگر از کاربران گفت: «24 ساعت قبل از یک بازی مهم... یکی باید از مالک باشگاه سوال بپرسد... تن هاگ محترم و مسئول است... حالا که اینطور شد قبل از بازی فینال استعفا دهید.. رختکن را به هم بریزید و بروید...»

با این حال، یک کاربر دیگر احساس ‌کرد که INEOS به اشتباه مورد هدف قرار گرفته است: «قبل از اینکه کسی از اینئوس عصبانی شود، تقریباً صفر درصد احتمال دارد که این موضوع فاش شود.»

یونایتد در دومین فصل حضور تن‌هاگ فاجعه بود. زیرا آنها در پایین ترین موقعیت خود در تاریخ لیگ برتر قرار گرفتند. آنها همچنین با یک حذف به کار خود در مرحله گروهی رقابت های خود در لیگ قهرمانان اروپا پایان دادند در حالی که با گالاتاسرای، بایرن مونیخ و کپنهاگ هم گروه بودند.

شیاطین سرخ شنبه در فینال جام حذفی در ورزشگاه ومبلی مقابل رقیب همشهری قرار می‌گیرند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها