کد خبر: 661207
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۴ ۱۷:۳۰:۱۱
| |

هانسی فلیک سرمربی بارسلونا شد!

هانسی فلیک با بارسلونا به توافق نهایی رسید و از فصل آینده هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

هانسی فلیک سرمربی بارسلونا شد!
کد خبر: 661207
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۴ ۱۷:۳۰:۱۱

باشگاه بارسلونا در اقدامی عجیب و غیرمنتظره و پیش از برگزاری هفته پایانی رقابت‌های لالیگا و بازی این تیم برابر سویا تصمیم گرفت که ژاوی را از هدایت این تیم برکنار کند و این خبر را به صورت رسمی هم اعلام کرد.

به گزارش ورزش سه، هرچند در بیانیه منتشر شده از سوی این باشگاه تاکید شده است که این مربی جوان در بازی یکشنبه شب هم روی نیمکت تیمش حضور خواهد داشت اما انتظار می‌رفت که آنها تا پایان رقابت‌های فصل جاری لالیگا برای اعلام رسمی این خبر صبر کنند.

رسانه‌های اسپانیایی در روزهای گذشته از مذاکرات رسمی مدیران این باشگاه و خصوصا دکو با فلیک و رسیدن به توافق اولیه خبر داده بودند و حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، اعلام کرد که توافق نهایی بین این دو طرف انجام شده است و می‌توان او را به صورت رسمی سرمربی بارسا در فصل آینده دانست.

پینی زهاوی که مدیر برنامه این مربی آلمانی است در مذاکراتش با مدیران بارسا توانسته است قراردادی دو ساله را با آنها به امضا برساند و به این ترتیب او تا تابستان ۲۰۲۶ روی نیمکت این تیم حضور خواهد داشت. گفته می‌شود که دستمزد او ۳۰ درصد کمتر از دستمزد دریافتی از سوی ژاوی خواهد بود که این موضوع به سود بارسا است.

پیش‌بینی می‌شود که بارسا روز سه‌شنبه هفته آینده به صورت رسمی خبر انتخاب فلیک به عنوان سرمربی جدید این تیم را اعلام کند. او همچنین قرار است دو دستیار آلمانی را با خودش به بارسا ببرد و به کادر فنی این تیم اضافه کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها