کد خبر: 657795
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۱ ۱۷:۴۶:۴۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

تکلیف حضور عضو مجمع تشخیص مصلحت در هیات مدیره استقلال مشخص شد/ آقامحمدی استعفا نداده است!

در حالی که گفته می‌شد علی آقامحمدی از ریاست هیات مدیره استقلال استعفا داده، پیگیری‌ها نشان می‌دهد چنین چیزی صحت ندارد و ماجرا از اساس چیز دیگری بوده است.

تکلیف حضور عضو مجمع تشخیص مصلحت در هیات مدیره استقلال مشخص شد/ آقامحمدی استعفا نداده است!
کد خبر: 657795
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۱ ۱۷:۴۶:۴۰

کاظم اولیایی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین فاش کرد علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که گفته می‌شد از ریاست هیات مدیره استقلال استعفا داده است، اصلاً عضو هیات مدیره نشده بود که بخواهد کناره‌گیری کند!

به گزارش اعتمادآنلاین، زمستان سال گذشته گفته شد علی آقامحمدی به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال منصوب شده است. با این حال در تمام طول چهار ماه گذشته نه خبری پیرامون فعالیت‌های این چهره سیاسی در باشگاه استقلال مطرح شد و نه موضع‌گیری خاصی از سوی او صورت گرفت. 

در روزهای گذشته برخی رسانه‌ها خبر دادند علی آقامحمدی در جلسات هیات مدیره شرکت نمی‌کرده و به تازگی از این سمت استعفا داده است.

با این حال کاظم اولیایی مدیرعامل پیشین استقلال با تکذیب استعفای آقامحمدی در این رابطه به اعتمادآنلاین گفت: آقای آقامحمدی هرگز نیامده بود که بخواهد کناره‌گیری کند. با ایشان بحثی در حوزه خصوصی‌سازی مطرح شده بود و ایشان قرار بود همکاری کند به شرط اینکه خصوصی‌سازی اتفاق بیفتد. حالا بعد از اینکه واگذاری انجام گرفت تازه بحث حضور یا عدم حضور ایشان مطرح خواهد شد. آقای آقامحمدی شخصیت اقتصادی-سیاسی است. در آن برهه وزیر محترم و رئیس سازمان خصوصی‌سازی به ایشان پیشنهاد دادند که همکاری صورت بگیرد اما ایشان گفت راهش این است که فعلاً دو باشگاه خصوصی بشوند. چون به صورت قانونی پرداخت هر گونه وجهی به باشگاه‌ها ممنوع است و باشگاه‌ها نمی‌توانند بدون پول به حیات خود ادامه دهند.

اولیایی تصریح کرد: در نتیجه پیشنهاد اولیه را مشروط بر اینکه باشگاه به درستی واگذار شود پذیرفته بود. ولی نه در جلسات شرکت کرده است نه چیزی. ایشان منتظر است ببیند شرایط جدید به چه صورتی است و اگر شرایط جدید مطلوب باشد و ایشان ببیند می‌تواند کمک کند قطعاً کمک خواهد کرد. 

مدیرعامل اسبق آبی‌ها در پاسخ به این سوال که پس داستان استعفا صحت نداشته است جواب داد: ایشان اصلاً نیامده بود که بخواهد استعفا دهد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها