کد خبر: 656420
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۹ ۱۳:۲۵:۰۳
| |

عذرخواهی داور جنجالی فوتبال ایران بابت اتفاقات اخیر

داور جنجالی فوتبال ایران بابت اتفاقات اخیر عذرخواهی کرد.

عذرخواهی داور جنجالی فوتبال ایران بابت اتفاقات اخیر
کد خبر: 656420
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۹ ۱۳:۲۵:۰۳

عباس راکی داور مطرح فوتبال ایران که چندی قبل به دلیل بیان برخی مسائل درباره هیات فوتبال خوزستان از سوی کمیته اخلاق محروم شده بود، در گفت و گویی به رفع سوءتفاهمات پرداخت و بابت این اتفاقات عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه گفت‌وگوی عباس راکی را می‌خوانید:

«درباره حواشی پیش آمده باید بگویم فوتبال است و حواشی خاص خود را دارد؛ زمانی که رئیس هیات فوتبال ایذه بودم یک سری ابهامات و شک و شبهات برای من مطرح بود که آن‌ها را در رسانه‌ها مطرح کردم. بعد از این موضوع نیز در جلسه‌ای که با آقای فاخر باوی رئیس کمیته انضباطی هیات فوتبال خوزستان داشتم، این مسئول موارد مربوط به امور مالی هیات فوتبال و خودروهای هیات فوتبال را برای من شفاف‌سازی کرد و رفع ابهام شد. همچنین جا دارد از رئیس هیات فوتبال خوزستان، کادر هیات فوتبال و تمام کسانی که در این جریان اذیت شدند، عذرخواهی کنم و امیدوارم من را ببخشند.

من تنها نماینده داوری فوتبال خوزستان در لیگ برتر فوتبال هستم و بعد از جریانی که پیش آمد به این باور رسیدم که باید این حواشی و موضوعات را مدیریت می‌کردم. به هر حال آقای طالقانی پدر ما است و اگر در این قضیه با تندی صحبت کرد این نوع رفتار او پدرانه بود که متأسفانه من برداشت اشتباهی از این قضیه داشتم و اگر قصوری از سوی من صورت گرفته است، امیدوارم آقای طالقانی به عنوان یک پدر من را ببخشد. 

اکنون معتقدم در آن مقطع زمانی نباید آن مسائل در رسانه‌ها مطرح می‌شد و بهتر بود در جلساتی صمیمانه با هیات فوتبال موارد را مطرح می‌کردم تا درباره آنها شفاف‌سازی صورت می‌گرفت و مشکلات حل می‌شد. به هر حال مقصر من بودم و اصلا دوست نداشتم با توجه به اینکه من عضوی از خانواده هیات فوتبال خوزستان بودم کار به اینجا کشیده می‌شد.

 

به هر حال با توجه به ورود بزرگان و پیشکسوتان و از جمله آقای باوی رئیس کمیته انضباطی هیات فوتبال خوزستان، خوشبختانه مشکلات پیش آمده مرتفع شد و اگر خدا بخواهد من مجدداً به میدان قضاوت بازخواهم گشت.

البته با توجه به ارتباط خوبی که پیش از این بین من و آقای طالقانی وجود داشت خیلی‌ها انتظار نداشتند این موضوع و حواشی مطرح و تا این اندازه پررنگ شود و البته خود من و آقای طالقانی هم پیش‌بینی رقم خوردن چنین اتفاقاتی را نداشتیم. آقای طالقانی سال‌هاست برای فوتبال خوزستان زحمت کشیده است و من باید در این قضیه کوتاه می‌آمدم که خوشبختانه با ورود بزرگان این قضیه ختم به خیر شد.

در این مدت دوری از داوری فوتبال برای من بسیار سخت بوده است اما اکنون برای بازگشت به میادین و قضاوت آماده هستم. امیدوارم با نگاه پدرانه آقای طالقانی مشکلات موجود مرتفع شود. خوشبختانه داوری خوزستان از ظرفیت خوب برخوردار است و در این سال‌ها نیز پشتوانه‌سازی خوبی برای داوری استان صورت گرفته است.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها