کد خبر: 656278
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۸ ۱۲:۲۵:۱۸
| |

۷ فدراسیون در انتظار تعیین رئیس

مجمع انتخاباتی هشت فدراسیون ورزشی طی شش ماهه دوم سال گذشته برگزار شد و هفت فدراسیون نیز در انتظار تعیین رییس و برگزاری مجمع قرار دارند.

۷ فدراسیون در انتظار تعیین رئیس
کد خبر: 656278
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۸ ۱۲:۲۵:۱۸

تعیین تکلیف وضعیت فدراسیون‌های ورزشی از جمله مهم‌ترین مسائل ورزش کشور است و با توجه به اینکه تعداد فدراسیون‌هایی که طی شش ماهه دوم سال گذشته تحت سرپرستی اداره می‌شدند، حدود ۱۴ فدراسیون بود، بنابراین روند برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون‌های ورزشی تسریع و انتخابات هشت فدراسیون برگزار شد.

مجامع انتخاباتی کدام‌ فدراسیون‌ها برگزار شد؟

به گزارش ایسنا، فدراسیون‌های والیبال، سوارکاری، چوگان، ورزش کارگری، جانبازان و توان‌یابان،  آمادگی جسمانی و تندرستی، تنیس روی‌میز و ورزش‌های ناشنوایان هشت فدراسیونی بودند که مجامع انتخاباتی آن‌ها برگزار شد.

انتخابات کدام فدراسیون‌ها برگزار نشده است؟

فدراسیون‌های دوومیدانی، ترای‌اتلون، کونگ‌فو، شطرنج، بولینگ و بیلیارد، انجمن‌های ورزشی و ورزش‌های رزمی، هفت فدراسیونی هستند که هنوز مجامع انتخاباتی آن‌ها برگزار نشده و باید در اسرع وقت شاهد برگزاری انتخابات آن‌ها باشیم.

باید خاطرنشان کرد در مورد سه فدراسیون راگبی، بادبانی و فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی؛ طبق اعلام وزارت ورزش فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحل منحل شده است و طبق اعلام معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان فدراسیون راگبی به صورت مستقل فعالیت خواهد کرد و رشته‌های تابعه فدراسیون بادبانی نیز به عنوان زیر مجموعه فدراسیون قایقرانی فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها