کد خبر: 655145
|
۱۴۰۳/۰۱/۰۲ ۱۲:۴۵:۳۱
| |

حکم بازداشت رئیس سابق فدراسیون فوتبال صادر شد/ او به محض بازگشت به کشور دستگیر می‌شود!

لوئیس روبیالس به اتهام پول‌شویی و امضای قراردادهای تقلبی در دوران ریاستش در فدراسیون فوتبال اسپانیا تحت تعقیب است و به محض بازگشت به اسپانیا دستگیر خواهد شد.

حکم بازداشت رئیس سابق فدراسیون فوتبال صادر شد/ او به محض بازگشت به کشور دستگیر می‌شود!
کد خبر: 655145
|
۱۴۰۳/۰۱/۰۲ ۱۲:۴۵:۳۱

به جرات می‌توان گفت که لوئیس روبیالس در ۱۲ ماه گذشته به پرحاشیه‌ترین چهره فوتبالی تبدیل شده است. او پاییز سال گذشته در بحبوحه جنجال‌هایی که در مورد تعرض او به جنی ارموسو به وجود آمد، از سمت خود به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا کناره‌گیری کرد و اکنون در مشکلات بیشتری گیر افتاده است.

به گزارش خبرورزشی، روز چهارشنبه گارد مدنی اسپانیا تلاش کرد تا روبیالس را به اتهام امضای قراردادهای تقلبی در دوران ریاستش در فدراسیون دستگیر کند. اما او در حال حاضر در جمهوری دومینیکن است و این کشور با اسپانیا قرارداد استرداد مجرمین ندارد، به این معنی که روبیالس فعلا دستگیر نشده است.

به گزارش موندو دپورتیوو، دفتر دادستانی حکم بازداشت روبیالس را صادر کرده است و او به محض بازگشت به اسپانیا دستگیر خواهد شد. علاوه بر این، حکم‌های مشابهی برای شش نفر دیگر از اعضای فدراسیون تنظیم شده است. همچنین گزارش شده است که گارد مدنی به پول‌شویی روبیالس در جمهوری دومینیکن نیز مشکوک است، اگرچه در این مرحله این ادعا تایید نشده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها