کد خبر: 653983
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۸ ۱۵:۱۰:۴۰
| |

اختصاصی «اعتمادآنلاین»:

واکنش سرپرست فدراسیون والیبال به رد صلاحیت بهنام محمودی؛ او در مجلس و شورای شهر هم رد صلاحیت شده بود/ محمودی حتما با مجلس و جاهای دیگر ارتباط می‌گیرد تا تایید شود!

سرپرست فدراسیون والیبال در مورد تایید و رد صلاحیت نامزدهای انتخابات فدراسیون والیبال توضحیاتی را ارائه کرد.

واکنش سرپرست فدراسیون والیبال به رد صلاحیت بهنام محمودی؛ او در  مجلس و شورای شهر هم رد صلاحیت شده بود/ محمودی حتما با مجلس و جاهای دیگر ارتباط می‌گیرد تا تایید شود!
کد خبر: 653983
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۸ ۱۵:۱۰:۴۰

سرپرست فدراسیون والیبال در مورد رد صلاحیت بهنام محمودی گفت او در هر انتخاباتی کاندیدا شده رد صلاحیت شده است!

به گزارش اعتمادآنلاین، وزارت ورزش و جوانان در ادامه برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون‌ها، مجمع والیبال را نیز در تاریخ ۲۶ اسفندماه برگزار می‌کند.

برای حضور در انتخابات این فدراسیون، محمود افشاردوست،‌ پیمان اکبری، سیدمیلاد تقوی، محمد منصوری و امیرحسین منظمی تایید صلاحیت شدند و رد صلاحیت بهنام محمودی از نکات جالب توجه بود‌.

وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در مورد تایید صلاحیت کاندیداها گفت: اساساً تایید صلاحیت کاندیداها ربطی به فدراسیون ندارد و صلاحیت مدیریتی کاندیدها را وزارت ورزش و جوانان تعیین و تایید می‌کند. صلاحیت دیگرشان را هم دستگاه‌های نظارتی و امنیتی تایید می‌کنند و هیچ ارتباطی به ما ندارد. فقط به ما سه روز پیش اعلام کردند که اینها از مراجع ذیصلاح تایید شدند و برابر آیین‌نامه امانت و وثاقت وزارت ورزش و جوانان شایستگی کاندیداتوری را دارند و هیچ ارتباطی به فدراسیون ندارد. دبیر مجمع اینها را برحسب وظیفه منعکس می‌کند و این وظیفه سرپرست فدراسیون نیست.

او در پاسخ به این سوال که افراد رد صلاحیت شده فرصت اعتراض دارند گفت: فقط یک نفر تایید صلاحیت نشده. خب این یک نفر قبلاً هم هر جا شرکت کرده تایید صلاحیت نشده است. کاندید مجلس شورای اسلامی بود تایید صلاحیت نشد‌. شورای شهر کاندید بود آنجا هم تایید صلاحیت نشد، ارتباطی به فدراسیون ندارد. البته ایشان هم مثل تمام شهروندان جمهوری اسلامی این امکان برایش فراهم است که برود اعتراض کند و حرفش را بزند اما در آیین‌نامه چیزی به عنوان اعتراض قید نشده اما احتمالا ایشان می‌رود ارتباط  می‌گیرد با مجلس، اینور و آنور و با دوستان! هرجا که بتواند ارتباط می‌گیرد و جزو حوزه اختیارات خودش است‌.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها