کد خبر: 653483
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۳ ۱۹:۳۲:۲۰
| |

مایلی‌کهن: پرونده من بسته شده اما این آقا فرافکنی می‌کند/ ناراحتند که از من شکست خورده‌اند

محمد مایلی‌کهن، مربی اسبق پرسپولیس و تیم ملی پیرامون اظهارات وکیل امیر قلعه‌نویی واکنش نشان داد.

مایلی‌کهن: پرونده من بسته شده اما این آقا فرافکنی می‌کند/ ناراحتند که از من شکست خورده‌اند
کد خبر: 653483
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۳ ۱۹:۳۲:۲۰

داستان محمد مایلی‌کهن و امیر قلعه‌نویی همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرورزشی، سرمربی اسبق تیم ملی قبلا مدعی شده بود که در این پرونده برایش قرار منع تعقیب صادر شده اما وکیل سرمربی کنونی تیم ملی چنین ادعایی را رد کرد. در همین راستا مایلی‌کهن با قرار دادن متنی در اختیار خبرورزشی به ادعای او واکنش نشان داد.

به نام خدا

در پی ادعاهای خلاف واقع و بی‌اساس وکیل شاکی اینجانب که عامدانه نمی‌خواهم موجب معرفی و تبلیغ برای ایشان شوم که او صرفا قصد چنین کاری داشته و به دنبال کسب نام برای خود بوده است، بر خود واجب دانستم که پاسخ مختصری در کتمان واقعیت‌گویی و حقیقت‌گویی او داشته باشم چرا که از وکیل به اصطلاح حرفه‌ای چنین انتظاری روا نیست.

وکیلی که خود را حقوق‌خوان و قانون‌دان می‌داند می‌بایست از ابتدایی‌ترین مسئله حقوقی دادگاه یعنی ختم رسیدگی و صدور حکم قطعی یک پرونده آگاه باشد نه این‌که آن را وارونه جلوه نماید که در هر دو فرض، چنین ادبیات حقوقی از یک وکیل به دور از شأن وکالتی بوده و خود تخلف آشکار است و مغایر با مقررات و نظارت حرفه‌ای وکالت، زیرا وکیل این پرونده بیش از هر شخص دیگری آگاه است که پرونده موکلش با قرار منع تعقیب در دادسرا مواجه شد و با اعتراض از سوی نامبرده به شعبه ۱۰۵۷ ارجاع شد و نهایتا پرونده مورد بحث مختومه شده است. اسناد و مدارک این پرونده در دادگاه موجود و مستند بوده و این امر برای ایشان ناخوشایند است که یک فرد عادی و غیرحقوقی بر وکیل حقوقی فائق آید. بنابراین اینجانب محمد مایلی‌کهن حداقل الفبای حقوقی و قانونی را در این مورد تشخیص داده و به وکیل شاکی گوشزد می‌نمایم که از انگیزه‌های حرفه‌ای خود برای مقاصد تبلیغاتی و سودجویی استفاده ننماید زیرا حقیقت پرونده در شعبه ۱۰۵۷ مشخص شده و سوابق و سلامت فنی و اخلاقی اینجانب نسبت به وکیل و موکل ایشان محرز و مبرهن است.

اگر پرونده دیگری در جریان است که هست، از وکیل حرفه‌ای انتظار می‌رود نه برای فریبندگی رسانه‌ای و حقوقی بلکه به درستی آن را روشنگری نماید. به علاوه، تناقض‌گویی در گفتار وکیل شاکی نیز آشکار است چرا که از سویی می‌گوید اینجانب مجهول‌المکان هستم و از سوی دیگر می‌گوید دادسرا قرار التزام صادر کرده است پس بنابراین مشخص شد که مجهول المکان نیستم.

در خاتمه به وکیل شاکی یادآوری می‌نمایم که در صورت تکرار مطالب خلاف واقع اخلاقی و نیز فراحرفه‌ای و درج مطالب غیرواقعی در جراید و شبکه‌های اجتماعی، حق اقدام و پیگیری علیه این وکیل در دادسرا یا دادگاه عمومی و انتظامی را برای خودم مسلم و محفوظ می‌دانم.

محمد مایلی‌کهن

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها