کد خبر: 653443
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۳ ۱۱:۴۲:۳۸
| |

صحبت‌های لبران بعد از ثبت بزرگ‌ترین رکورد NBA

لبران جیمز بعد از عبور از مرز ۴۰ هزار امتیاز در NBA گفت: این بزرگ‌ترین کاری است که کردم و فکر کنم در راس شاهکارهای من است.

صحبت‌های لبران بعد از ثبت بزرگ‌ترین رکورد NBA
کد خبر: 653443
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۳ ۱۱:۴۲:۳۸

لبران جیمز فوق ستاره تکرار نشدنی بسکتبال جهان و تیم لس‌آنجلس لیکرز، امروز (یک‌شنبه - ۱۳ اسفند ۱۴۰۲) با کسب ۲۶ امتیاز مقابل دنور ناگتس، به عنوان نخستین بازیکن در تاریخ لیگ NBA از مرز ۴۰ هزار امتیاز گذشت تا یک رکورد باور نکردنی را به نام خود ثبت کند.

به گزارش ایسنا، جیمز که هم اکنون با ۴۰ هزار و ۱۷ امتیاز صاحب رکورد امتیاز آورترین بازیکن تاریخ است، بعد از ثبت این رکورد گفت: هیچ‌کس قبلا این کار را نکرده است. فکر می‌کنم اینکه در چنین مقطع زمانی از کریر و دوران حرفه‌ای خودم در اینجا باشم، برای من بسیار خوب است.

امتیاز آورترین بازیکن تاریخ NBA ادامه داد: با این حال آیا این در راس همه کارهایی است که من در طول دوران حرفه‌ای خودم انجام داده‌ام؟ آیا چنین معنایی دارد؟ البته، کاملا. چرا اینطور نباشد؟ برای رسیدن به شاهکارها و داشتن نقاط مهم در طول حرفه‌ام تلاش زیادی کرده‌ام و همه آنها برای من معنی دارند.

جیمز که ملقب به پادشاه است، در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: زمانی که وارد لیگ شدم، هرگز به شکستن رکورد بهترین گلزن تاریخ NBA فکر نمی‌کردم و این اتفاق به صورت طبیعی رخ داد. من فقط هر بازی تلاش کردم بهترین کار و درست‌ترین کار را انجام دهم و هم اکنون نیز می‌توانم توپ را به امتیاز تبدیل کنم. تا زمانی که در زمین حضور دارم و بازی می‌کنم همین کار را انجام خواهم داد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها