کد خبر: 653197
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۱ ۱۱:۱۰:۱۷
| |

آزمون: ژکو و باتیستوتا را خیلی دوست داشتم/ کنار آمدن با ستاره‌های رم آسان بود

مهاجم ایرانی رم عنوان کرد خیلی راحت با بازیکنان جالوروسی ارتباط برقرار کرده است. او همچنین از ستارگان قدیمی مورد علاقه‌اش صحبت کرد.

آزمون: ژکو و باتیستوتا را خیلی دوست داشتم/ کنار آمدن با ستاره‌های رم آسان بود
کد خبر: 653197
|
۱۴۰۲/۱۲/۱۱ ۱۱:۱۰:۱۷

سردار آزمون به‌خوبی توانسته است در رم جا بیفتد و خودش را نشان دهد.

به گزارش ایسنا، او در آستانه دیدار رم برابر مونتزا در صحبت‌هایی با سایت رم درباره حضورش در این تیم صحبت کرد.

به نظر می‌رسد به‌خوبی در تیم جا افتاده‌اید چون با همه شوخی می‌کنید؛ چه در زندگی واقعی و چه در رسانه‌های اجتماعی.

بله. من اینجا احساس می‌کنم در خانه هستم. با همه حال احساس خوبی دارم. در رختکن ما قهرمان جهان (دیبالا) و ستاره‌های زیادی هستد ولی کنارآمدن با این هم‌تیمی‌ها آسان است.

کاپیتان، لورنزو پلگرینی، در ابتدا چقدر به شما کمک کرد تا در تیم راحت باشید؟

او مرد بزرگی است که همیشه به همه کمک می‌کند. لورنزو یک کاپیتان بزرگ است؛ نه فقط یک فوتبالیست فوق‌العاده. پلگرینی به من کمک زیادی کرد.

در مقابل تورینو اولین بازی خود را در المپیکو انجام دادید. این حضور چگونه بود؟

هواداران زیادی در ورزشگاه بودند و حس و حال خیلی خوبی داشتم و از این بابت خوشحالم در ترکیب بودم. صادقانه بگویم، طرفداران اینجا باورنکردنی‌اند. آنها برای هر بازی ورزشگاه را پر می‌کنند. اینتر، تورینو یا هر تیم دیگری فرقی نمی‌کند. آنها همیشه پشت ما هستند. تنها کاری که می‌توانیم انجام بدهیم این است که از آنها تشکر کنیم و امیدوار باشیم که در همه دیدارها برنده شویم. آنها برای ما بسیار مهم‌اند.

شما در روسیه، آلمان و اکنون سری آ بازی کرده‌اید. چه تفاوت‌هایی بین لیگ‌های مختلف دیده‌اید؟

سری آ و بوندسلیگا رقابت‌های بسیار سطح بالایی‌اند. ممکن است از نظر فیزیکی یا سرعت تفاوت‌هایی بین این دو لیگ وجود داشته باشد. به همین دلیل است که برخی از بازیکنان ممکن است در یکی از این دو لیگ بهتر عمل کنند اما هر دو در سطح بالایی‌اند.

آیا زمانی که در بایرلورکوزن بودید با رودی فولر ملاقات کردید؟ او یک اسطوره در رم است و در کودکی الگوی دِروسی بود

بله. چند بار او را دیدم. او یک فرد بزرگ و قابل احترام است و بازیکن فوق‌العاده‌ای نیز بوده است. او سال ۱۹۹۰ با آلمان قهرمان جام جهانی شد.

گفتید در کودکی بازی‌های رم را در ایران از تلویزیون تماشا می‌کردید. به جز فرانچسکو توتی و دروسی، بازیکنان مورد علاقه شما چه کسانی بودند؟

حتی مادرم آنها را می‌شناسد و می‌داند آنها اسطوره‌های بزرگ رم بودند. میرکو ووچینیچ را هم خیلی دوست داشتم. ادین ژکو و گابریل باتیستوتا نیز دو بازیکنی بودند که به‌شدت آنها را تحسین می‌کردم.

میرکو ووچینیچ مهاجمی مشابه شما بود؛ سریع و ماهر

او بهتر از من بود.

در پایان درباره دروسی بگویید!

چیزی که بیش از همه در مورد دروسی شگفت‌انگیز است این است که او مانند یک مبارز و جنگجو بسیار پرقدرت است. دیدنش با آن قلب مهربان، زیباست و داشتن او به عنوان مربی بسیار خوب است. انتخاب دروسی تصمیم درستی بود و خوشحالم اتحاد خوبی بین تیم و باشگاه وجود دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها