کد خبر: 652058
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۹ ۲۳:۵۰:۰۸
| |

واکنش جالب دروسی به گلزنی سردار آزمون: دوست داشتم!

دانیله دروسی، سرمربی رم، از عملکرد سردار آزمون خوشحال است و به نظر او حفظ این بازیکن در ترکیب و تعویض روملو لوکاکو تصمیم درستی بود.

واکنش جالب دروسی به گلزنی سردار آزمون: دوست داشتم!
کد خبر: 652058
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۹ ۲۳:۵۰:۰۸

در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم سری A رم در ورزشگاه فروزینونه به میدان رفت و با گل‌های دین هویسن، سردار آزمون و لئاندرو پاردس با نتیجه 3-0 برنده شد.

به گزارش ورزش سه، دانیله دروسی، سرمربی رم، در نشست خبری گفت:"نیمه اول را دوست نداشتم و عصبی بودم، سپس با کارت زرد هویسن و هو کردن استادیوم، حفظ او بسیار خطرناک بود. من نیمه اول را دوست نداشتم، از زمانی که به تیم آمده‌ام، هرگز اینطور تحت فشار نبودیم. آفرین به تیم حریف، من مربی آن‌ها را می‌شناسم. گفتم با شجاعت بازی می‌کند اما آن‌ها نمی‌توانند ما را اینطور تحت فشار بگذارند. من از این موضوع عصبی بودم."

در نیمه دوم بیشتر روی جریان بازی کنترل داشتید؟

بله، کاملا درست است. در نیمه اول به هم ریختم، تیم را عوض کردم. داشتن یک هافبک و یک هافبک تهاجمی با مهارت دریبل‌زدن برای ما جواب داده است. امروز بازیکن تهاجمی‌تری مثل آزمون را در ترکیب گذاشتم. این‌ها کارهایی است که می‌توان انجام داد، اما باید آن‌ها را امتحان کرد، ما فقط یک روز فرصت داشتیم. من اشتباه کردم، اما این هم یک تجربه است. نیمه دوم را خیلی دوست داشتم. ما باید تجزیه و تحلیل کنیم که چه اتفاقی افتاد و چه چیزی جواب نداد.

تعویض روملو لوکاکو؟

این یک تغییر تاکتیکی بود. از نحوه بازی با دو مهاجم خوشم نیامد. روملو امسال 1000 بازی انجام داده است، ما به او نیاز داریم. در نیمه اول بد، آزمون را بیشتر دوست داشتم و او را در زمین نگه داشتم. من مربی هستم و انتخاب می‌کنم، باید انتخاب کنم که چه کسی بازی کند. این یک شکست برای روملو نیست.  بازی کردن برای او سخت بود زیرا نیمه اول بدی را پشت سر گذاشتیم و توپ زیادی در اختیار نداشتیم. وقتی همه بازی می‌کنند، مسئولیت با مربی است. اگر تعداد کمی از آن‌ها بد بازی کنند، می‌توانید تقصیر را گردن بازیکنان بیندازید.

عملکرد آزمون را دوست داشتید؟

او یک مهاجم کاذب در خط میانی یا یک هافبک هجومی کاذب در خط حمله است. ایده من این بود که به حسام عوار که یک بازیکن با کیفیت دیگر است، اجازه بازی بدهد. اما بعد دیدم که آزمون خوب کار می‌کند. با این حال، یافتن این هماهنگی زمان بیشتری می‌برد اما من آن را دوست داشتم.

تجربه اولین بازی اروپایی در المپیکو در روز پنجشنبه؟

من خوشحالم که اینجا هستم و همه این اولین‌ها را تجربه می‌کنم. امروز هیجان زده بودم چون اولین بازی خارج از خانه ما بود. این چیزها همیشه من را هیجان زده می‌کند، من را به عنوان یک بازیکن هم هیجان زده می‌کرد. اکنون دنیای جدیدی وجود دارد که من دوباره آن را کشف می‌کنم. این شب‌ها برای من خوب است و حالم را خوب می‌کند. تا زمانی که این کار ادامه داشته باشد، من صد در درصد توانم را برای موفقیت می‌گذارم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها