کد خبر: 652703
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۶ ۲۰:۰۰:۰۶
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

آمریکا فقط تیلور سوئیفت و مسی نیست!/ ناراحتی مدیران ورزشی ایالات متحده از سیطره اسطوره‌های فوتبال و موسیقی!

از خبرنگاران و دنبال‌کنندگان MLS خواسته شد از تله تیلور سوئیفت و لیونل مسی در NFL و MLS اجتناب کنند. گرچه همه می‌دانند فوق ستاره اینترمیامی بر بازی‌های داخلی در ایالات متحده تسلط دارد.

آمریکا فقط تیلور سوئیفت و مسی نیست!/ ناراحتی مدیران ورزشی ایالات متحده از سیطره اسطوره‌های فوتبال و موسیقی!
کد خبر: 652703
|
۱۴۰۲/۱۲/۰۶ ۲۰:۰۰:۰۶

MLS درباره تکرار پوشش خبری «سهل‌‌انگارانه» NFL با تمرکز بر تیلور سوئیفت در مورد لیونل مسی فوق ستاره اینترمیامی هشدار داده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، نماد آرژانتینی در سال 2023 به آمریکا نقل مکان کرد و بلافاصله تاثیر فوری در داخل و خارج از زمین گذاشت. اما گاربر علاقه‌ای ندارد نمایش لیگ فوتبال آمریکا صرفاً زیر سایه مسی قرار گیرد.

برنده هشت بار توپ طلا در تابستان 2023 و بعد از تکمیل یک حرکت خیره‌کننده به فلوریدا، نظر طرفداران ورزش آمریکایی را به خود جلب کرد. نماد آرژانتینی بلافاصله در داخل و خارج از زمین تاثیر گذاشت و قیمت بلیت‌ها افزایش یافت زیرا هر حرکت او با جزئیات دقیق تجزیه و تحلیل می‌شد.

دان گاربر، کمیسر MLS، درخواست کرده از تبدیل شدن فوتبال داخلی در ایالات متحده به یک نمایش یک‌نفره جلوگیری شود. زیرا فوتبال آمریکایی NFL نشان داده است چگونه می‌توان توجهات را از آنچه واقعاً در حوزه ورزش جریان دارد دور و به سمت رابطه بین سوئیفت، سوپراستار پاپ و تراویس کلس ستاره کانزاس سیتی‌چیفس برنده سوپربول منحرف کرد. گاربر به اسپورت بیزینس ژورنال گفته است: «فکر می‌کنم نوشتن در مورد مسی برای خبرنگاران آسان و تا حدودی ساده و حاکی از تنبلی است. مثل نوشتن درباره تیلور سوئیفت. در اینجا خیلی چیزهای بیشتری وجود دارد که فکر می‌کنم مردم باید آنها را تشخیص دهند. لیونل مسی به ارتقای لیگ ما کمک کرد، اما این لیگ قبل از امضای قرارداد با مسی در سال گذشته، مسیری از رکورد حضور و نوآوری با اپل و همکاری ما در جام اتحادیه داشت. ما در ماه جولای یک بازی رکوردشکن خواهیم داشت، جایی که کهکشانی‌ها با LAFC در Rose Bowl بازی خواهند کرد. آنها بیش از 82 هزار طرفدار را پیش‌بینی می‌کنند. این بازی احتمالاً بزرگ‌ترین بازی فصل عادی فوتبال جهان در سال 2024 خواهد بود. این بازی دو باشگاه ما در لس‌آنجلس خواهد بود و لیونل مسی جایی در آن ندارد. همه ما باید به یاد داشته باشیم که مسی کمک کرد تا این لیگ به ارتفاعات جدیدی برسد و به ما در مسیر خود شتاب داد. مسیری که در سال‌های منتهی به ساخت لیگی که مسی می‌خواهد بخشی از آن باشد، تثبیت شد.»

گاربر همچنین توضیح داده است چگونه ورود مسی به آمریکا و MLS برای رقابت با بخش‌های پیشرو در سراسر جهان در مورد نقل و انتقالات کمک کرده است. او افزود: «به طور سنتی، بزرگ‌ترین نام‌های این ورزش جذب بزرگ‌ترین باشگاه‌های اروپا می‌شوند. ما شاهد بودیم که کهکشانی‌ها با منچستریونایتد شروع کردند و حالا من سیتی. کهکشانی‌ها در طول زمان در رئال مادرید هم بودند. بازیکنان بزرگی که پیراهن بارسلونا را بر تن کرده‌اند. لیگ برتر فوتبال، با توجه به تمایل مسی برای آمدن به لیگ ما و انتخاب لیگ برتر فوتبال و اینترمیامی، بخشی از گفت‌وگوی جهانی شده است. و همان‌طور که مصاحبه با بزرگ‌ترین نام‌های ورزش در سراسر جهان را می‌خوانید MLS به طور مداوم بخشی از صحبت‌هاست. این پویایی چیزی است که من فکر می‌کنم بخشی از نسل بعدی رشد MLS در سال‌های آینده خواهد بود. پس واقعیت فقط این نیست که مسی اینجاست و موفقیت‌هایی هم داشته است.»

مسی در عرض چند هفته پس از ورودش به اینترمیامی الهام‌بخش شد تا آنها یک قهرمانی به دست آورند. در یک تور تاریخی پیش‌فصل قبل از رقابت‌های MLS 2024 آنها به السالوادور، عربستان سعودی، هنگ‌کنگ و ژاپن رفتند. آنها فصل جدید را با پیروزی مقابل رئال سالت لیک آغاز کردند و یکشنبه برای دیدار با لس‌آنجلس گلکسی در هالیوود خواهند بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها