کد خبر: 651368
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۳ ۱۰:۰۵:۰۰
| |

مهدی تاج و کلکسیون ناکامی/ رئیس فدراسیون استعفا می دهد؟

آقای تاج! به خدا تورنمنت دیگری نمانده که بخواهید در آن شکست بخورید.

مهدی تاج و کلکسیون ناکامی/ رئیس فدراسیون استعفا می دهد؟
کد خبر: 651368
|
۱۴۰۲/۱۱/۲۳ ۱۰:۰۵:۰۰

کلکسیون دستاوردهای مهدی تاج تکمیل شد.

به گزارش روزنامه اعتماد، برای همین وقتی او را در راهپیمایی 22 بهمن شکار کردند در مورد نتایج تیم ملی خونسرد و با فراغ بال گفت به هر حال فوتبال است دیگر! و تاکید کرد برای راهپیمایی آمده. انگار که می‌گوید من فوتبال را به سرانجام مقصود رساندم و حالا خیالم راحت شده است.

چرا نوشتیم شکار شد؟ چون آقای تاج مثل تمام دفعات قبل که پس از ناکامی غیبش می‌زد، این‌بار هم بعد از حذف تیم ملی مقابل قطر چند روزی در عموم ظاهر نشد مبادا از او بپرسند چه شد که سه تا از قطر خوردیم و اوت شدیم!

مهدی تاج فوتبال را به سرانجام مقصود از نظر خودش رساند. حیرت‌انگیز است که او موفق شد بعد از ورشکسته کردن فوتبال ایران با پرونده ویلموتس و بردن تیم ملی به لبه پرتگاه حذف از مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌ها، از لحاظ نتیجه‌گیری هم در همه رده‌های سنی و جنسیتی ایران را ناکام کند. تیم ملی نوجوانان که دوره قبل جام جهانی با اقتدار رفته بود جزو هشت تا این‌بار خیلی زود حذف شد، تیم ملی جوانان در آسیا به عراق باخت و کنار رفت، امیدها در انتخابی المپیک و بازی‌های آسیایی تحقیر شدند، تیم ملی زنان نتوانست صعود کند و در نهایت با دو ناکامی تیم ملی مردان ایران در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا شمای کامل مدیریت او در فوتبال ترسیم شد. چیزی که می‌توان آن را کلکسیون ناکامی نامید!

مدیران تراز بعد هر کدام از این ناکامی‌ها خودشان محترمانه کنار می‌روند، اما ایران رییس فدراسیونی دارد که به هر ضرب و زوری شده خودش را به ساختمان سئول برمی‌گرداند، ولو به قیمت نابودی یک فدراسیون قانونی تا یکی‌یکی امیدهای فوتبال ایران را تباه و خاکستر کند. برمی‌گردد که برود از انگلیس شش تا بخورد و به امریکا ببازد و جلوی قطر اوت شود! بعد با اعتماد به نفس کامل بیاید و بگوید فوتبال است دیگر! 

منطقی‌ترین کاری که مهدی تاج بعد از حذف تیم ملی باید انجام می‌داد، تقدیم استعفا به هیات رییسه و مجمع فدراسیون فوتبال بود. او باید با شجاعت می‌آمد و در محضر عموم مردم عذرخواهی می‌کرد و کنار می‌کشید تا بیشتر از این فوتبال ایران آسیب نبیند. اما در عوض چه کار کرد؟ تا چهار، پنج روز بعد از ناکامی تیم ملی قایم شد و در نهایت هم نیامد مقابل خبرنگاران و افکار عمومی پاسخگو باشد، بلکه رفت در راهپیمایی تا آنجا چند تا خبرنگار او را بشناسند و سوال کنند و آقای رییس از سر محبت دو، سه دقیقه‌ای منت بگذارد و حرف بزند!

آقای تاج! به خدا تمام شد! دیگر تورنمنتی نمانده که بخواهید در آن نتیجه نگیرید! همین تورنمنت‌هایی هم که رفتید به همت فدراسیون قبلی بود وگرنه که نه جام جهانی داشتیم نه جام ملت‌ها! کدام هدف مانده که تیک نزدید؟ کدام عرصه مانده که در آن شکست نخوردید؟ کدام رده سنی مانده که به خاک سیاه ننشسته؟ باور کنید دستاوردهای شما در محضر مردم کامل است. از فوتبال ایران چیزی جز خاکستر باقی نمانده است. ما در همه زمینه‌ها شکست خوردیم و به عقب رفتیم. به خاطر خدا و این مردم اگر ذره‌ای به منافع ملی اهمیت می‌دهید همین امروز در مورد ادامه حضور در فدراسیون فوتبال تجدیدنظر کنید!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها