کد خبر: 650659
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۵ ۱۷:۰۰:۲۹
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

راز متقاعد کردن امباپه از سوی رئال مادرید فاش شد/ ستاره فرانسوی هفته آینده تصمیم خود را اعلام می‌کند

طبق گزارش رسانه‌های خارجی، امباپه در آستانه پیوستن به رئال مادرید قرار دارد و پرز برای این منظور فرمول نهایی را پیدا کرده است.

راز متقاعد کردن امباپه از سوی رئال مادرید فاش شد/ ستاره فرانسوی هفته آینده تصمیم خود را اعلام می‌کند
کد خبر: 650659
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۵ ۱۷:۰۰:۲۹

فاش شد: چگونه رئال مادرید قصد دارد کیلیان امباپه را متقاعد کند که کاهش دستمزد را پیش از انتقال احتمالی تابستان از PSG به مادرید بپذیرد؟

به گزارش اعتمادآنلاین، رئال مادرید مطمئن است کیلیان امباپه با کاهش شدید دستمزد موافقت خواهد کرد و از پاری سن ژرمن به این باشگاه خواهد پیوست.

گفته می‌شود امباپه تصمیم دارد به اسپانیا برود. برای این کار او باید دستمزدی را که در پاری سن ژرمن می‌گیرد کاهش دهد. رئال هم برنامه‌ای برای جبران خسارت این ملی‌پوش فرانسوی دارد.

گفته می‌شود امباپه یکی از طولانی‌ترین حماسه‌های نقل و انتقالات تمام دوران را به پایان رسانده و تصمیم به ترک پاری سن ژرمن برای پیوستن به رئال به عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل گرفته است. با این حال، برای انجام این کار او باید دستمزد خود را کاهش دهد، زیرا باشگاه اسپانیایی حاضر نیست ساختار دستمزد خود را در هم بکوبد و با حقوق خالص فعلی 25 میلیون یورویی (21 میلیون پوند) او مطابقت کند. این تقریباً معادل 411000 پوند در هفته است، و در عوض، رئال آماده است به او قراردادی هنگفت با مبلغ 100 میلیون یورو (85 میلیون پوند) به اضافه پاداش‌های بیشتر، طبق گزارش دیلی‌میل، پیشنهاد دهد.

مادرید معمولاً 50 درصد از حق تصویر را برای بازیکنان برتر خود می‌گیرد، اما گفته می‌شود مایل است برای امباپه ارقام را ۶۰ به ۴۰ تقسیم کند، زیرا آنها درصدد جذب بازیکنی هستند که از سال 2017 به دنبال آن بوده‌اند. اما فینالیست جام جهانی تابستان گذشته به جای اینکه به اسپانیا برود یک چرخش شوکه‌کننده انجام داد و به جای آن قرارداد جدیدی با PSG امضا کرد.

امباپه در PSG رکوردی کاملاً باورنکردنی دارد و در 288 بازی 241 گل به ثمر رسانده و 105 پاس گل به ثبت رسانده است. او هرگز قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نشده است، و اگر بخواهد به اسپانیا برود و با بازیکنانی مانند جود بلینگهام و وینیسیوس جونیور پیوند بخورد، ممکن است این رویا به حقیقت نزدیک‌تر شود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که او می‌تواند تصمیم خود را برای انتقال به رئال در هفته آینده اعلام کند. در این بین، پی‌اس‌جی روز سه‌شنبه در مرحله بعدی جام حذفی فرانسه مقابل برست قرار خواهد گرفت.

در صورتی که بالاخره این ستاره فرانسوی راهی ماردید شود، یکی از بزرگ‌ترین نقل و انتقالات تاریخ به سرانجام خواهد رسید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها