کد خبر: 646490
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۰ ۱۲:۰۵:۵۱
| |

رئال مادرید و شش هدف در پنجره زمستانی

با افزایش مشکلات مصدومیت بازیکنان، لوس بلانکوس در زمستان امسال به دنبال تقویت در خط دفاعی است. آنها به تازگی قرارداد آنجلوتی را تمدید کردند.

رئال مادرید و شش هدف در پنجره زمستانی
کد خبر: 646490
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۰ ۱۲:۰۵:۵۱

رئال مادرید در آستانه پنجره نقل و انتقالات ژانویه آینده، لیست خرید مشخصی دارد. لوس بلانکوس شش بازیکن تیم اصلی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. سه نفر از آنها یعنی دیوید آلابا، ادر میلیتائو و تیبو کورتوا بعید است که دوباره در این فصل بازی کنند. دو مورد دیگر ممکن است حداقل یک ماه دیگر برگردند.

به گزارش روزنامه اعتماد، GOAL نگاهی به شش بازیکنی می‌اندازد که رئال مادرید باید در این زمستان به دنبال آنها باشد.

 

1- رافائل واران

دشوار است که دقیقا بدانیم که رافائل واران در منچستریونایتد تحت رهبری اریک تن هاگ چه جایگاهی دارد. در حالی که وضعیت او در تیم در چند هفته گذشته به طرز چشمگیری تغییر کرده است. زمانی که او در تابستان 2022 به خدمت گرفته شد، به نظر می‌رسید که مدافع میانی رده بالایی باشد، اما به‌‌رغم اولین نمایش‌های دلگرم‌کننده، شرایط جور دیگری رقم خورد. واران در ماه‌های ابتدایی این فصل به‌ شدت پایین آمد، اما پس از بازگشت به ترکیب مقابل بایرن مونیخ و لیورپول در هفته‌های اخیر، عملکرد خوبی داشت.

شاید بازگشت به مادرید برای او ضروری باشد تا بهترین‌هایش را دوباره بازیابد. مادرید نیاز مبرمی به پوشش دفاعی دارد و دلایل مشخصی برای این باور وجود دارد که ممکن است این اتفاق بیفتد. کریستین فالک، روزنامه‌نگار Bild، گفته لوس بلانکوس در حال بررسی انتقال مدافع میانی سابق خود است.

 

2- گونچالو ایناسیو

اگر می‌خواهید این روزها شایعه نقل و انتقالات راه بیندازید، یک بازیکن جوان پرتغالی پیدا کنید و یک باشگاه اروپایی را کنار او نام ببرید. لیگ پرتغال در سال‌های اخیر به مرکز خرید مد روز برای باشگاه‌های بزرگ تبدیل شده است و گونکالو ایناسیو آخرین بازیکن این بازار است. و فهمیدن دلیل آن آسان است. ایناسیو یک مدافع میانی است که سه سال در فوتبال اروپا تجربه کسب و در حال حاضر تنها با 22 سال سن برای تیم ملی خود بازی کرده است. خرید او از سوی مادرید محتمل است اگرچه اسپورتینگ تمایلی برای خلاص شدن از ستاره خود نشان نداده و 60 میلیون یورو قیمت برای او تعیین کرده است.

 

3- پیرو هینکاپی

مدافع میانی چپ پا ممکن است گاهی اوقات کمی شل باشد، اما با این سن کم و با پتانسیل زیاد، عجیب نیست که این بازیکن 21 ساله خود را در حوالی تیم‌های برتر بوندسلیگا بیابد. این می‌تواند منجر به این شود که بازیکن ملی اکوادور به دنبال دستاوردهای جدید باشد.

هینکاپی مدافعی بسیار با رتبه است که می‌تواند با تیم آنجلوتی همخوانی داشته باشد و با توجه به کمبود بازی‌هایش در این فصل، به‌طور بالقوه با قیمت پایین‌تر از بازار در دسترس است. در این مرحله، او به‌طور پیوسته تبدیل به یک مدافع گران‌قیمت می‌شود. اگر لورکوزن نیاز به حرکت در بازار برای تضمین یک قهرمانی تاریخی در بوندسلیگا داشته باشد، باید از طریق این بازیکن به پول نقد برسد.

برای باشگاهی مانند مادرید، این فرصتی برای پیشرفت در کوتاه‌مدت و بلندمدت است. هینکاپی بلافاصله وارد تیم می‌شود و در عین حال می‌تواند از سران باتجربه در تیم مادرید بیاموزد. می‌تواند برای سال‌های آینده بازیکن تاثیرگذاری باشد. می‌تواند پروژه‌ای برای باشگاهی مانند مادرید باشد. اما مدافع میانی ایتالیایی که هنوز تنها 20 سال دارد تجربه کمی در سطح اول فوتبال اروپا دارد هرچند در این فصل برای تیمی سرسخت به اسم آتالانتا به میدان رفته است.

 

4- جورجیو اسکالوینی

ملی‌پوش ایتالیایی هنوز هم خام است، اما تمام ویژگی‌های بدنی و توانایی‌های ورزشی یک مدافع میانی مدرن را دارد. او همچنین به طرز شگفت‌انگیزی مشکلات بسیار کمی در ورود به تیم مادریدی که در زمان مالکیت توپ در بهترین حالت خود است، خواهد داشت.

 

5- رافا مارین

اکنون برای گزینه‌ای کمتر جذاب و واقعی‌تر یک شخص جدید وجود دارد. مادرید، رافا مارین را پس از امضای قراردادی پنج‌ساله جدید در تابستان امسال به آلاوس قرض داد و ممکن است برای همه طرف‌ها منطقی باشد که او زودتر بازگردد.

این مدافع میانی تا اینجای فصل تاثیرگذار بوده و در دیدار دو طرف در 21 دسامبر عملکرد چشمگیری داشته است و این به عنوان یک قرارداد کم خطر با پاداش بالا با تعهد مالی کمتر وجود دارد. هماهنگی طولانی مدت ممکن است زیر سوال رود، اما حالا که پول نیست، او مرد مناسبی است.

 

6- کیلین امباپه

بگذارید مادریدیستا رویاپردازی کنند، بله! امباپه احتمالا در مقطعی یک بازیکن مادریدی خواهد بود و او در نهایت قراردادش را در برنابئو روی کاغذ می‌آورد، اکنون فقط مساله زمان است.

بسیاری تصور می‌کردند که این انتقال تابستان گذشته اتفاق می‌افتد، اما این اطمینان تقریبا همچنان ادامه دارد که این اتفاق رخ خواهد داد. به نوعی، اگر مادرید بخواهد در ژانویه این کار را انجام دهد، منطقی است. آنها در سراسر زمین از آسیب‌دیدگی رنج می‌برند و مطمئنا می‌توانند از برخی کمک‌های ستاره فرانسوی در جلو استفاده کنند. به خصوص اگر مشکلات عضلانی وینیسیوس جونیور ادامه یابد.

شاید اگر پاریسی‌ها به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا نمی‌کردند، این احتمال بیشتر می‌شد. به هر حال، موفقیت اروپایی، دلیل اصلی ماندن این بازیکن نامتعارف برای یک‌سال دیگر است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها