کد خبر: 650387
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۳ ۱۵:۰۰:۴۴
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می دهد:

گواردیولا به بارسا برمی‌گردد؟/ پاسخ جالب لاپورتا به یک خبر جذاب برای آبی‌اناری‌ها!

مدیرعامل باشگاه بارسلونا در مورد بازگشت احتمالی گواردیولا به نیوکپ توضیحاتی را ارائه کرد.

گواردیولا به بارسا برمی‌گردد؟/ پاسخ جالب لاپورتا به یک خبر جذاب برای آبی‌اناری‌ها!
کد خبر: 650387
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۳ ۱۵:۰۰:۴۴

آیا پپ گواردیولا می‌تواند به عنوان جانشین ژاوی به بارسلونا بازگردد؟ از خوان لاپورتا در نیوکمپ در مورد بازگشت سرمربی منچسترسیتی به خانه که اخیر سه‌گانه را برنده شده است، سؤال شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، پپ گواردیولا برای همیشه با بارسلونا همراه خواهد بود، اما خوان لاپورتا نمی‌تواند او را در سال 2024 به عنوان جانشین ژاوی به نیوکمپ ببیند.

آبی اناری‌ها تابستان امسال خود را در بازار جذب سرمربی جدید خواهند یافت. به این دلیل که ژاوی، اسطوره باشگاه، که فصل گذشته قهرمانی لالیگا را به دست آورد، اعلام کرد که پس از تلاش برای ارائه عملکرد و نتایج ثابت در فصل 2023-2024، از سمت خود کناره‌گیری می‌کند.

نامزدهای مختلفی برای پر کردن این پست برجسته مطرح شده‌اند، از ژوزه مورینیو گرفته تا هانسی فلیک، اما گواردیولا انتخاب محبوبی در میان هواداران سخت‌گیر کاتالانی خواهد بود. با این حال، او تا سال 2025 با غول لیگ برتر یعنی منچسترسیتی گره خورده است و لاپورتا در پاسخ به این سوال که آیا شانسی وجود دارد که این مربی کاتالانی به خانه معنوی خود بازگردد، به RAC1 گفت: «او با منچسترسیتی قرارداد دارد و به قراردادها احترام می‌گذارد. من اغلب با او صحبت می‌کنم و می‌دانم که باشگاه در مورد او چه فکر می‌کند.»

بارسلونا در انتصاب بعدی خود عجله نخواهد کرد، زیرا ژاوی قرار است فصل را به پایان برساند، حتی اگر موفقیت در بازی‌های بزرگ دست نیافتنی باشد. لاپورتا افزود: می‌خواهم ژاوی تا پایان فصل ادامه دهد. اگر او تا آخر ادامه دهد، به خودش بستگی دارد. من قصد ندارم او را هر چه باشد اخراج کنم. او سزاوار این است که به او اعتماد کنیم. ما در لیگ وقفه ایجاد نمی‌کنیم، در لیگ قهرمانان با ناپولی روبرو می‌شویم، اما ژاوی بسیار با انگیزه است. من در مورد ژاوی و انگیزه و تعهد بازیکنان شکی ندارم. ژاوی صادق است و اگر فرمول کار نمی‌کند، او این را می‌گوید.

بارسا در لالیگا در رده چهارم جدول قرار دارد، با 10 امتیاز اختلاف نسبت به رقیب ال کلاسیکویی خود یعنی رئال مادرید که در قله قرار دارد. این تیم پیش از بازی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه بازی در لیگ دارد شامل سفر به آلاوس در روز شنبه. سپس روز 21 فوریه بازی این تیم مقابل آبی‌پوشان بندرناپل در دور رفت انجام می‌شود. رقابتی که از اهمیتی حیاتی برای هواداران بارسلونا برخوردار است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها