کد خبر: 605822
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۸ ۱۳:۴۱:۲۸
| |

جنجالی ترین خبر ممکن در فوتبال اروپا؛

رابطه پنهانی نامزد جدید پیکه با گواردیولا

روزنامه اسپورت خبری عجیب منتشر کرده که هنوز تایید یا تکذیب نشده است.

رابطه پنهانی نامزد جدید پیکه با گواردیولا
کد خبر: 605822
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۸ ۱۳:۴۱:۲۸

جدایی جرارد پیکه از شکیرا دنیا را به دو فرقه مجزا تقسیم کرد. مدافع اسپانیایی هرگز نسبت به خیانتی که در حق شریک زندگی خود کرده بود، ابراز پشیمانی نکرد.

به گزارش خبرورزشی، اکنون، نشریه «اسپورت» با خبری که منتشر کرده آشفتگی بیشتری به وضعیت مثلث عشقی شکیرا، پیکه و کلارا چیا می‌افزاید. به گزارش این نشریه اسپانیایی، چیا نیز به بازیکن سابق بارسلونا وفادار نبوده است. این رسانه دریافته است که او ممکن است با پپ گواردیولا، مربی سابق بارسلونا، رابطه پنهانی داشته باشد. گفته می‌شود که گواردیولا چیا را می‌شناسد و صمیمیت این دو نفر به این دلیل است که چیا و فرزندان پپ با هم در یک مدرسه درس می‌خواندند. زمزمه خیانت کلارا به پیکه از زمانی آغاز شد که گزارش‌ها از رابطه پنهانی پیکه با وکیلی به نام جولیا پیگ می‌گفتند.

مثلث خیانت همچنان در حال گسترش است و شامل نام‌هایی می‌شود که کسی هرگز تصورش را هم نمی‌کرد.

پیکه در اوایل این هفته در برنامه زنده جرارد رومرو در مورد شیفتگی مردم به گرفتن مهر تایید از دیگران، و نیاز به یک جامعه شجاع‌تر و روشن‌فکرتر صحبت کرد. او گفت: «افراد ۱۵، ۱۸، ۳۰ ساله برای انجام کاری که می‌خواهند به دنبال تایید دیگران هستند... اما ما در چه دنیایی زندگی می‌کنیم؟ با فیلترهای اینستاگرام همه فکر می‌کنیم که باید بهتر از چیزی که هستیم دیده شویم... بگذارید مردم هر کاری می‌خواهند انجام دهند.»

او همچنین توجه رسانه‌ها را به زندگی شخصی خود جلب کرد و از موضع خود دفاع کرد و گفت که هرکسی حق دارد طبق قوانین خود زندگی کند. او ادامه داد: «ما به دنیا آمده‌ایم تا هر کاری که می‌خواهیم انجام دهیم. اگر دیگران موافق نباشند من اهمیتی نمی‌دهم. اگر معروف باشید سعی می‌کنند عیب و ایرادهایتان را پیدا کنند. اگر موفق هستی به این دلیل است که پول زیادی داری. اگر موفق نیستی بازنده‌ای. همیشه همینطور بوده است. زندگی خود را بکنید.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها