کد خبر: 650173
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۱ ۰۹:۲۵:۵۸
| |

هشدار فراموش نشدنی اسطوره پرسپولیس به روبرتو مانچینی/ علی پروین: بهتون بگم این عربستان هیچی نمی‌شه!

علی پروین اسطوره پرسپولیس و سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان وقوع چنین اتفاقاتی برای عربستان و روبرتو مانچینی را پیش‌بینی کرده بود.

هشدار فراموش نشدنی اسطوره پرسپولیس به روبرتو مانچینی/ علی پروین: بهتون بگم این عربستان هیچی نمی‌شه!
کد خبر: 650173
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۱ ۰۹:۲۵:۵۸

عربستان باوجود صرف هزینه‌های گزاف و به خدمت گرفتن روبرتو مانچینی مشهور که ۲۸ میلیون دلار روی دست آنها هزینه گذاشت، در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل کره جنوبی شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. این اتفاق در حالی به وقوع پیوست که برخی از کارشناسان قاره آسیا حسابی روی سعودی‌ها حساب باز کرده بودند ولی عده‌ای هم تاکید داشتند که آنها به جایی نمی‌رسند و علی پروین اسطوره پرسپولیس یکی از همین افراد بود.

به گزارش خبرورزشی، علی آقا پاییز امسال در مصاحبه‌ای که سر و صدای بسیار زیادی داشت به حضور ستارگان بزرگ فوتبال جهان در عربستان و استخدام شدن روبرتو مانچینی اشاره کرد و گفت: تیم ملی عربستان با وجود این همه هزینه که انجام شده، در جام ملت‌های آسیا به جایی نمی‌رسه چون آمدن ستاره‌های بزرگ باعث می‌شود تا ملی پوشان خود عربستان نیمکت نشین بشن و کیفیت کارشون پایین بیاد ولی به همون اندازه انتظار مردمشون از این تیم بالا میره و بار روانی زیادی براشون ایجاد می‌کنه. شما ببین من کی بهتون گفتم، این عربستان در جام ملت‌ها هیچی نمی‌شه.

البته حرف علی آقا کاملاً درست از آب درآمد و عربستان در جام ملت‌ها هیچی نشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها