کد خبر: 650142
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۱ ۰۸:۰۰:۱۰
| |

اختصاصی «اعتمادآنلاین»:

برگزاری آزمون ایجنتی در ایران بدون مجوز فیفا؟/ فدراسیون فوتبال اجازه برگزاری آزمون کارگزاری را ندارد!

به احتمال زیاد آزمون کارگزاری که قرار است در اسفند ماه توسط فدراسیون فوتبال ایران برگزار شود لغو خواهد شد!

برگزاری آزمون ایجنتی در ایران بدون مجوز فیفا؟/ فدراسیون فوتبال اجازه برگزاری آزمون کارگزاری را ندارد!
کد خبر: 650142
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۱ ۰۸:۰۰:۱۰

در حالی که فدراسیون فوتبال از روز پانزدهم ثبت نام برای آزمون کارگزاری فوتبال که در اسفند ماه برگزار می‌شود را آغاز می‌کند، پیگیری‌های خبرنگار اعتمادآنلاین نشان می‌دهد فیفا مجوز برگزاری این آزمون را نداده است. 

به گزارش اعتمادآنلاین، فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای که چند روز پیش منتشر کرد نوشت: فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد در اسفند ماه سال جاری، آزمون واسطه‌های کارگزاران فوتبال را برگزار کند. از کلیه ­داوطلبان دعوت می‌شود ­جهت ­ثبت ­نام­­­ و ­تکمیل فرم، به نشانی اینترنتی agent.the-ffiri.com مراجعه کنند.

در این اطلاعیه مدارک لازم جهت ثبت نام، سرفصل‌های آزمون و مهلت ثبت نام و شرایط ابتدایی قید شده و همچنین مبلغ 5 میلیون تومان بابت ثبت نام در آزمون در نظر گرفته شده است. 

با این حال طبق پیگیری‌های خبرنگار اعتمادآنلاین، فیفا مجوزی برای برگزاری این آزمون صادر نکرده و به نظر می‌رسد برگزاری آزمون لغو خواهد شد. 

طبق مقررات جدید، فدراسیون‌های فوتبال در همه کشورها برای برگزاری آزمون کارگزاری باید از فیفا اجازه بگیرند ولی فدراسیون فوتبال ایران برای این کار اقدامی انجام نداده است و طبیعتا مجوزی هم در کار نیست. 

فیفا به عنوان متولی اصلی فوتبال خودش آزمون کارگزاری را برگزار می‌کند و هر فدراسیونی که بخواهد آزمون جداگانه برگزار کند باید با این نهاد هماهنگ باشد. 

خبرنگار اعتمادآنلاین کسب اطلاع کرده که ایمیلی هم در این زمینه وجود دارد که نشان می‌دهد فیفا از برگزاری آزمون کارگزاری در ایران بی‌اطلاع است. 

تنها راه باقی مانده گرفتن مجوز از فیفا طی روزهای باقیمانده تا اسفند ماه است که باید دید انجام خواهد گرفت یا نه و درنهایت موضع فیفا در این زمینه چه خواهد بود. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها