کد خبر: 648786
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۸ ۱۸:۳۰:۵۷
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

تیم‌ منتخب هفته اول جام‌ ملت‌ها بدون حتی یک‌ ایرانی/ از تایلند بود، از ایران نه!

حاضر نبودن هیچ‌کدام از بازیکنان تیم ملی در تیم منتخب دور نخست مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا باعث نگرانی هواداران شده است.

تیم‌ منتخب هفته اول جام‌ ملت‌ها بدون حتی یک‌ ایرانی/ از تایلند بود، از ایران نه!
کد خبر: 648786
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۸ ۱۸:۳۰:۵۷

هیوا مافی- پس از برد پرگل تیم‌ ملی مقابل فلسطین، کسانی که ۲ پیراهن در این فوتبال بیشتر پاره کرده‌ بودند و چیزی از آن سرشان می‌شد می‌دانستند این نمایش به جای سوت‌ و هورا، جای نگرانی و چاره‌اندیشی دارد!

به گزارش اعتمادآنلاین، یک عملکرد معمولی از خط حمله، عملکردی دلهره‌آور از دیوار دفاعی به علاوه نمایشی خنثی از کمربند میانی چیزی بود که از تیم ملی دیدیم.

تیمی که به سیاق فوتبال دهه شصتی فقط حول محور حرکات ستاره‌هایش می‌چرخد و حالا در این بازی کبوتر شانس روی شانه قدوس نشست و بازی حول محور او چرخید!

روز گذشته ترکیب منتخب هفته اول جام‌ ملت‌ها از سوی AFC منتشر شد که سهم شاگردان امیر از این ۱۱ نفر صفر بود!

این دقیقا رخ‌نمودی از فوتبال غیرمدرن و دهه شصتی است، جایی که فکت‌ها و آمارها همگی نشان از ضعف و غَش در کار تیم‌ها می‌دهد، اما چون مقابل تیم‌های ضعیف می‌برند و حاشیه امن اندکی برای خود می‌سازند، زیر بار این نمی‌روند که بنایی که نهاده‌اند در حال فروریزی است!

دیدارهای دوستانه با تیم‌های درجه چند و آن تورنمنت من‌‌درآوردی کافا که دیگر دورانش تمام شده باعث شد تا ناکارایی تاکتیک‌های از دور‌ خارج زیر آن بردهای سهل قایم شوند. حالا وقت حسابرسی ماست، اینجا دقیقاً همان زمین سفت است! البته امیدواریم با زمین خوردن عجین نشویم و مقابل تیم‌های گردن‌کلفت بدجور شوکه نشویم!

مخلص کلام اینکه وقتی از راند اول مسابقات آسیایی حتی دفاع تیم بازنده برانکو و مهاجم کشور غریبه با فوتبالی چون تایلند هم در تیم منتخب می‌روند اما هیچ خبری از یوزها نیست می‌تواند خدای ناکرده نشانی دور نبودن ناکامی‌ را بدهد! ان‌شاءالله که این پیش‌بینی دروغ از آب درآید...

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها