کد خبر: 648337
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۵ ۰۶:۱۰:۳۰
| |

قایدی و انصاری‌فرد به این دلیل بازی کردند

سرمربی تیم ملی ایران دلیل ایجاد دو تغییر مهم در ترکیب مقابل فلسطین را مشخص کرد.

قایدی و انصاری‌فرد به این دلیل بازی کردند
کد خبر: 648337
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۵ ۰۶:۱۰:۳۰

تیم ملی فوتبال ایران در حالی مقابل فلسطین قرار گرفت و به برتری چهار بر یک در نخستین بازی جام ملت‌های آسیا 2023 دست یافت که حضور همزمان مهدی قایدی و کریم انصاری‌فرد در ترکیب اولیه جالب توجه بود و تعجب هواداران را به دنبال داشت.

به گزارش ورزش سه، امیر قلعه‌نویی در بخشی از کنفرانس خبری خود پس از دیدار ایران و فلسطین در این خصوص توضیح داد و عنوان کرد: آنهایی که مربیگری من را می‌شناسند، می‌دانند که هر بازیکنی در تمرینات آماده‌تر باشد، بازی می‌کند؛ البته خوشبختانه همه تیم ما آماده هستند. از سوی دیگر با توجه به قدرت تیمی خودمان و قدرت تیمی حریف، تغییراتی در ترکیب به وجود بیاوریم.

او ادامه داد: کریم انصاری‌فرد و مهدی قایدی در اردوی تیم ملی و باشگاه خودشان واقعا آماده بودند و مزدشان را هم گرفتند ولی شاید در دیدار آینده تغییراتی هم داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی ایران اضافه کرد: خیلی خوشحال هستیم چراکه بازیکنان جایگزین آنها مثل محمد محبی و سردار آزمون هم موثر کار کردند. این اتفاق نشان می‌دهد که کل تیم ما یک هدف مشترک دارند و اگر 5 دقیقه یا 90 دقیقه بازی کنند، دوست دارند به تیم ملی خودشان کمک کرده و موجب خوشحالی مردم‌شان شوند.

قلعه‌نویی به مصدومیت شجاع خلیل‌زاده هم اشاره کرد و یادآور شد: قبلا هم گفتیم که خوشبختانه ما یک تیم واحد هستیم و فاصله زیادی بین بازیکنان وجود ندارد. حتی سامان فلاح می‌توانست در این مسابقه به میدان برود، اما امیدوار هستیم که شجاع مشکل خاصی نداشته باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها