کد خبر: 647806
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۰ ۰۹:۴۵:۲۹
| |

مراسم ازدواج سادیو مانه ۳۱ ساله با دختر ۱۸ ساله مسلمان + عکس

سادیو مانه ستاره سنگالی النصر در آستانه شروع جام ملت‌های آفریقا تصمیم گرفت که مراسم ازدواج خود را برگزار کند.

مراسم ازدواج سادیو مانه ۳۱ ساله با دختر ۱۸ ساله مسلمان + عکس
کد خبر: 647806
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۰ ۰۹:۴۵:۲۹

سادیو مانه با نامزد هجده ساله خود ازدواج کرد. مراسم ازدواج مانه و عایشه تامبا روز یکشنبه در داکار و با سنت اسلامی برگزار شد و داماد و عروس لباس‌های محلی سنگالی را به تن کردند. 

به گزارش خبرورزشی، سادیو که ۳۱ سال سن دارد، تصمیم گرفت که با عایشه که سیزده سال از او کوچک‌تر است، ازدواج کند. سادیو با عبارت «بانو مانه» از همسر خود یاد کرده است و از جمله «خدا را شکر» استفاده کرده است. 

مانه در روزهای اخیر در مراسم افتتاح یک استادیوم در بامبالی شرکت کرده بود. سادیو به علت حضور در مراسم ازدواجش با تاخیر به اردوی تیم ملی سنگال برای جام ملت های آفریقا ملحق می شود. آلیو سیزه سرمربی سنگال در این باره گفت: «ازدواج لحظه مهمی برای انسان‌هاست. فوتبال بخش مهمی از زندگی ماست اما خانواده نیز خیلی مهم است.»

عایشه دامبا دختری دانشجو است که در شهر کاسمانسه در نزدیکی بابالی متولد شده است. او دختر یک آرشیتکت است و زبان محلی او نیز کاملا مشابه زبان کودکی سادیو است. او کاملا به اسلام معتقد است و به گفته خودش علاقه زیادی به خواندن قرآن دارد و در یک مدرسه خصوصی در امبائو تحصیل کرده است. مانه برای اولین بار زمانی تامبا را دید که او ۱۶ سال سن داشت و برای ازدواج با او تا زمان رسیدنش به سن قانونی منتظر ماند.

سادیو مانه ازد.واج-۱

سادیو مانه ازد.واج-۲

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها