کد خبر: 646808
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ ۱۲:۲۰:۴۳
| |

اقساط وام ازدواج ۳۰۰ میلیون تومانی چقدر خواهد بود؟

اقساط وام ازدواج برای عروس و دامادی که به شکل همزمان تسهیلات ۳۰۰ میلیونی را گرفتند، دوبرابر می‌شود و اگر متقاضی بتواند به‌لطف شرایط سنی به‌جای تسهیلات ۳۰۰ میلیونی، وام ۳۵۰ میلیونی دریافت کند، آنوقت رقم اقساط این تسهیلات به ماهی سه میلیون و ۱۸۱ هزار تومان می‌رسد.

اقساط وام ازدواج ۳۰۰ میلیون تومانی چقدر خواهد بود؟
کد خبر: 646808
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۲ ۱۲:۲۰:۴۳

مبلغ وام ازدواج ۱۴۰۳ با تصویب کمیسیون اجتماعی مجلس قرار است از نفری ۱۸۰ به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کند و طبیعتا رقم اقساط آن نسبت به امسال بالاتر می‌رود. درصورت تصویب و نهایی شدن وام ۳۰۰ میلیونی ازدواج آنوقت اقساط آن از ماهی یک میلیون و ۶۳۶ هزار تومان در سال جاری به دو میلیون و ۷۲۷ هزار تومان در سال آینده افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش فرارو، اقساط وام ازدواج برای عروس و دامادی که به شکل همزمان تسهیلات ۳۰۰ میلیونی را گرفتند، دوبرابر می‌شود و اگر متقاضی بتواند به‌لطف شرایط سنی به‌جای تسهیلات ۳۰۰ میلیونی، وام ۳۵۰ میلیونی دریافت کند، آنوقت رقم اقساط این تسهیلات به ماهی سه میلیون و ۱۸۱ هزار تومان می‌رسد.

اقساط وام ازدواج از طرف دیگر برای عروس و دامادی که به شکل همزمان واجد دریافت وام ۳۵۰ میلیونی هستند، به ماهی شش میلیون و ۳۶۲ هزار تومان تبدیل می‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها