کد خبر: 647689
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۹ ۱۲:۱۵:۲۶
| |

به المپیک پاریس صعود نمی‌کنیم، برای المپیک بعد حداقل برنامه بریزید!

کارشناس والیبال کشورمان معتقد است با شرایط فعلی شانسی برای رسیدن به المپیک پاریس نداریم.

به المپیک پاریس صعود نمی‌کنیم، برای المپیک بعد حداقل برنامه بریزید!
کد خبر: 647689
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۹ ۱۲:۱۵:۲۶

کارشناس والیبال کشورمان معتقد است با شرایط به وجود آمده امیدی به صعود ایران به المپیک پاریس وجود ندارد و فدراسیون باید از همین حالا تمرکزش را بگذارد روی المپیک بعدی در لس‌آنجلس ایالات متحده!

به گزارش روزنامه اعتماد، پس از کنار گذاشتن بهروز عطایی از هدایت تیم ملی والیبال کشورمان هنوز تکلیف کادرفنی جدید مشخص نشده است. نه تنها کادرفنی جدید منصوب نشده‌اند که خود فدراسیون هم رفته روی هوا و با سرپرست اداره می‌شود. در این مدت نام‌های زیادی برای سپردن نیمکت مربیگری تیم ملی شنیده شد که هیچ‌کدام به مرحله مذاکره نهایی نرسید. اما این امروز و فردا کردن‌ها برای تعیین تکلیف کادرفنی چه ضربه‌ای ممکن است به تیم ملی ما بزند؟ 

فرهاد نفرزاده یکی از مربیان و کارشناس والبیال به خبرنگار اعتماد گفت: پروسه انتخاب مربی تیم ملی خیلی دیر شده به چند دلیل، یکی اینکه ما نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر را پشت سر گذاشتیم بدون اینکه تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص شود و آن گزینه‌ای که فدراسیون برای انتخابش به جمع‌بندی رسیده قطعا یک گزینه خارجی است. اصلا گزینه ایرانی هم باشد وقتی بازی‌های بازیکنان ‌را در لیگ نبیند، فایده‌ای ندارد. 

او ادامه داد: مگر چند نفر بازیکن در خارج از کشور به عنوان لژیونر داریم؟ به تعداد انگشت‌های یک دست هم نمی‌رسد و به زحمت بشوند ۵ نفر. حالا در این وضعیت ۲۰ بازیکن لیگ را انتخاب می‌کنند و به مربی جدید تحویل می‌دهند و مربی باید برود از بین بازیکنانی که فدراسیون معرفی کرده بازیکنان را انتخاب کند تا در رقابت‌های حساس انتخابی المپیک شرکت کند. تا حالا برنامه‌ریزی دوستان با این همه ‌بگیر و برو و بیا این بوده که تیم ‌به المپیک برود! 

سرمربی لیگ برتری والیبال کشورمان با اشاره به استوری دیروز بهروز عطایی گفت: به نظر من، عطایی دیروز استوری جالبی گذاشته بود که همان افرادی که آن زمان کار تیم ‌ملی را خراب کردند حالا آمدند برنامه می‌دهند که کار تیم ملی را درست کنند. این‌ جمله را کاملا می‌پسندم و با بهروز عطایی کاملا موافقم. اگر یادتان باشد همان زمان هم گفتم مقصر نتایج بد فقط بهروز عطایی و کادرفنی نبودند، بلکه‌ فدراسیون و تصمیم‌گیرندگان هم مقصر بودند. 

نفرزاده در ادامه خواهان حضور مربی خارجی در تیم ‌ملی شد و افزود: بعد از بازگشت تیم ملی از برزیل گفتم‌ دیر است و هر چه زودتر مربی خارجی بیاورند الان هم می‌گویم مربی خارجی جذب شود. اما اینها که تصمیم‌گیرنده هستند، نمی‌توانند. همین‌ها کم‌مقصر نبودند که تیم ملی ما به این وضعیت دچار شد. با این وضعیت هیچ آینده خوبی برای والیبال وجود نخواهد داشت یعنی وقت خودمان را داریم تلف می‌کنیم، چون به المپیک پاریس که به هیچ‌وجه صعود نمی‌کنیم. باید یک مربی بیاوریم از الان کار کند برای المپیک لس‌آنجلس. بی‌خود خودمان و مردم را دچار گمراهی یا سرشان را گرم‌ نکنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها