کد خبر: 647342
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۶ ۱۸:۳۰:۴۴
| |

مدیر پرسپولیس گزینه جانشین گل‌محمدی را لو داد!

حسین خبیری عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به برنامه این باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید واکنش نشان داد.

مدیر پرسپولیس گزینه جانشین گل‌محمدی را لو داد!
کد خبر: 647342
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۶ ۱۸:۳۰:۴۴

حسین خبیری درباره شایعه مذاکره باشگاه پرسپولیس با مهدی تارتار و مجتبی حسینی برای انتخاب به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه اظهار کرد: به همه مربیان ایرانی احترام می‌گذاریم؛ به‌خصوص تارتار و حسینی که از لحاظ فنی و اخلاقی در میان بهترین مربیان کشورمان هستند و احترام خاصی برای آنها قائل هستیم. با این حال این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد.

به گزارش تسنیم، وی با واکنش به اظهارنظر مدیران عامل باشگاه‌های ملوان و آلومینیوم نسبت به این مسئله خاطر نشان کرد: مدیران محترم باشگاه‌های ملوان بندر انزلی و آلومینیوم اراک در این باره صحبت کردند که خواستم بگویم کسی به مربیان این دو تیم پیشنهاد نداده است. توصیه می‌کنم دوستان، بزرگی و جایگاه پرسپولیس را در نظر بگیرند. هر دو باشگاه بسیار قابل احترام و دوست‌داشتنی هستند، اما کسی با مربیان آنها مذاکره نکرده است.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت نیمکت سرخپوشان بیان کرد: هنوز منتظریم تکلیف قطعی گل‌محمدی مشخص شود. اگر قرار باشد این مربی از پرسپولیس جدا شود، گزینه ما قطعاً مربی خارجی خواهد بود. اگر قرار بود با مربی ایرانی به کارمان ادامه بدهیم، بدون شک گل‌محمدی بهترین مربی ایران است.

«گزینه ما اکنون مربی خارجی کارنامه‌داری است که سابقه‌ای بسیار خوب و مقبولیتی بسیار زیاد میان هواداران داشته باشد.»، خبیری ضمن بیان این جمله تصریح کرد: در وهله اول قرار است تکلیف قطعی گل‌محمدی مشخص شود و بعد از آن، مدیرعامل باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس وارد مذاکره می شود.

وی درباره جلسه امروز (شنبه) هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و اینکه چه کسی مذاکرات این باشگاه را انجام می‌دهد، گفت: همه ما کنار هم هستیم، اما مدیرعامل موضوع سرمربی را پیگیری می‌کند. اعضای هیئت مدیره هم کنار رضا درویش هستند و به او کمک می‌کنند. هیئت مدیره باشگاه پلن به پلن، اقدامات را مشخص کرده و این امور با قید فوریت انجام می‌شود.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس با بیان اینکه زمان هم باید مورد توجه قرار بگیرد، عنوان کرد: ما در هیئت مدیره پرسپولیس سه پلن مشخص کردیم. موضع اول ما این بود که گل‌محمدی به کارش ادامه بدهد. با این حال اگر او از پرسپولیس جدا شود، جذب یک مربی خارجی پلن بعدی ما خواهد بود. اهداف ما اولویت‌بندی شده و به مدیرعامل باشگاه مأموریت دادیم که مذاکرات را با قید فوریت انجام بدهد.

خبیری در پایان اظهار کرد: گل‌محمدی افتخارات زیادی برای پرسپولیس کسب کرده و نجیب‌ترین و باحیاترین مربی ایران است. امروز هم چند عضو هیئت مدیره با او صحبت کردند، اما ظاهراً گل‌محمدی دلایلی دارد که تا حدودی به او حق می‌دهیم. این مربی تا حدی خسته شده، اما در تاریخ پرسپولیس یکی از پُرافتخارترین‌هاست.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها