کد خبر: 647292
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۶ ۱۲:۴۵:۱۲
| |

اختلاف در هیأت مدیره پرسپولیس سر جانشینی یحیی

با وجود مطرح شدن نام‌های گوناگون برای هدایت پرسپولیس، میان هیات مدیره سرخ‌ها برای انتخاب گزینه داخلی یا خارجی اختلاف وجود دارد.

اختلاف در هیأت مدیره پرسپولیس سر جانشینی یحیی
کد خبر: 647292
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۶ ۱۲:۴۵:۱۲

قرار است فردا اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تشکیل جلسه دهند تا در خصوص آخرین وضعیت کادر فنی این تیم و استعفای یحیی گل‌محمدی تصمیم‌گیری صورت گیرد.

به گزارش فارس، گل‌محمدی چند روز پیش اعلام کرد که دیگر در پرسپولیس فعالیت نخواهد کرد و به همین دلیل گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده کادر فنی پرسپولیس به گوش می‌رسد. در چند روز اخیر هواداران پرسپولیس منتظر این هستند تا ببینند گل‌محمدی قطعا از پرسپولیس جدا می‌شود یا اینکه او دوباره به کارش ادامه خواهد داد.

از روزی که بحث کنار رفتن گل‌محمدی از پرسپولیس مطرح شد، نام‌های زیادی برای جانشینی او به میان آمده و هر روز یک مربی جدید برای حضور در پرسپولیس در رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح می‌شود. از برانکو ایوانکوویچ تا کالدرون، مجتبی حسینی، حسین عبدی، مهدی تارتار و ... نام‌هایی هستند که عنوان می‌شود تا هدایت پرسپولیس را در اختیار بگیرند.

با این همه از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که با وجود مطرح شدن نام‌های گوناگون، اما این باشگاه نظری روی مربی ایرانی ندارد و مدیران پرسپولیس به دنبال این هستند تا یک مربی خارجی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کنند.

به همین دلیل به نظر می‌رسد بحث حضور مربی ایرانی در پرسپولیس تا حد زیادی منتفی است و گزینه بعدی این تیم در صورت جدایی قطعی گل‌محمدی یک مربی خارجی خواهد بود.

این تصمیم‌گیری‌ها در حالی در شرف انجام شدن است که البته یکی دو عضو هیأت مدیره پرسپولیس علاقه دارند که مربی ایرانی را جایگزین گل‌محمدی کنند و همین اختلاف نظر باعث شده تا جلسه فردای هیأت مدیره این باشگاه مهمتر از هر زمان دیگری شود. برخی از اعضای هیأت مدیره پرسپولیس به واسطه پیشنهادهایی از سوی یکی دو پیشکسوت مطرح علاقه دارند تا هدایت پرسپولیس را به مربی ایرانی بسپارند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها