کد خبر: 646978
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۳ ۱۲:۴۰:۵۶
| |

قیمت بلیت گران بازی تیم ملی ایران با بورکینافاسو

تیم ملی فوتبال ایران روز جمعه در دیداری تدارکاتی به مصاف بورکینافاسو می‌رود.

قیمت بلیت گران بازی تیم ملی ایران با بورکینافاسو
کد خبر: 646978
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۳ ۱۲:۴۰:۵۶

تیم ملی فوتبال ایران پیش از سفر به قطر برای حضور در جام ملت‌های آسیا قرار است روز جمعه در جزیره کیش در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم بورکینافاسو برود.

به گزارش فرارو، به همین روی، بلیت فروشی این دیدار از همین حالا شروع و عنوان شده که ۶ هزارنفر می‌توانند از این بازی دیدار کنند. اتفاق درخور توجهی که در این بین رخ داده درنظر گرفتن تخفیف ۵۰ درصدی برای اهالی کیش است. این موضوع را می‌توان در بیانیه‌ای که فدراسیون صادر کرده متوجه شد. در بیانیه مذکور چنین آمده است: «سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرده که برای تهیه بلیط دیدار تیم‌های ملی ایران و بورکینافاسو جهت حضور در ورزشگاه این جزیره فقط به سایت www.bezanberimkish.com مراجعه شود. همچنین با حمایت این سازمان، در سامانه اعلام شده، نرخ تهیه بلیط برای کیشوندان با ۵۰ درصد تخفیف محاسبه خواهد شد. حدود ۶ هزار بلیط برای تماشای بازی تیم ملی فوتبال ایران و بورکینافاسو به فروش خواهد رفت که ۳۰ درصد آن مختص بانوان خواهد بود.»

نکته مهم، ولی قیمت بلیت به نسبت گران این بازی است. برای مسافرانی که به کیش رفته‌اند تهیه بلیت این دیدار ۴۰۰ هزارتومان آب می‌خورد. این رقم برای شهروندان کیش ۲۰۰ هزارتومان درنظر گرفته شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها