کد خبر: 646451
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۹ ۱۶:۱۵:۳۹
| |

تمام شد؛ اولین خروجی استقلال در نیم‌فصل!

تیم فوتبال استقلال امروز در آخرین بازی نیم فصل اول لیگ برتر به مصاف پیکان می رود تا در ادامه در تعطیلات نیم فصل و جام ملت های آسیا فرصت تقویت ترکیب خود را داشته باشد.

تمام شد؛ اولین خروجی استقلال در نیم‌فصل!
کد خبر: 646451
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۹ ۱۶:۱۵:۳۹

اما نکته بارز پیش از شروع این مسابقه، قرار نگرفتن دوباره ارسلان مطهری در لیست بازیکنان این تیم برای مصاف با پیکان است تا مشخص شود این بازیکن جایی در بین تفکرات کادرفنی ندارد و او بدون پیدا کردن فرصتی دیگر، از جمع آبی ها جدا خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که در هفته های اخیر عنوان شده بود ارسلان مطهری در نیم فصل از استقلال جدا می شود و حتی از ذوب آهن به عنوان مقصد بعدی وی یاد می شد و حالا از آنجایی که او از دیدار با شمس آذر هرگز برای تیمش به میدان نرفته، به نظر می رسد که فاصله تا جدایی از جمع آبی ها ندارد.

به این ترتیب مطهری که در نیم فصل لیگ نوزدهم به استقلال آمده بود، پس از چهار سال از استقلال جدا خواهد شد و فوتبالش را در تیم دیگری دنبال خواهد کرد.

بازیکنی که در مقطع پیش فصل لیگ گذشته در برابر درخواست فسخ توافقی باشگاه مقاومت کرد و فرصت حضور کاوه رضایی در استقلال را فراهم نکرده بود، حالا در آخرین نیم فصل باقی مانده تا قراردادش اگر مایل به بازی کردن در لیگ است، به نظر می رسد چاره ای جز جدایی نخواهد داشت.

نکته جالب اینکه در میان بازیکنان فعلی استقلال، ارسلان مطهری آمار خوبی در تقابل با پیکان دارد و چهار مرتبه دروازه این تیم را باز کرده که دوبار آن با لباس آبی ها بوده است

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها