کد خبر: 646029
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۶ ۰۹:۱۵:۳۴
| |

اولین واکنش ستاره ملی‌پوش به خبر جدایی از پرسپولیس

مدافع ملی پوش پرسپولیس اعلام کرد برنامه‌ای برای ترک این تیم ندارد.

اولین واکنش ستاره ملی‌پوش به خبر جدایی از پرسپولیس
کد خبر: 646029
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۶ ۰۹:۱۵:۳۴

محمدحسین کنعانی‌زادگان غایب بزرگ پرسپولیس در دیدار مقابل شمس آذر بود. کنعانی‌زادگان که در بازی با استقلال خوزستان اولین گل این فصلش را برای پرسپولیس به ثمر رسانده بود،در اقدامی عجیب توسط سرمربی قرمزها از لیست بازی مقابل شمس آذر خط خورد. یحیی بعد از بازی شمس آذر در این خصوص گفت که کنعانی‌زادگان تمرکز لازم را نداشت و به همین دلیل از لیست بازی با شمس آذر خط خورد.

به گزارش خبرورزشی، بعد از دیدار مقابل شمس آذر کنعانی‌زادگان در جلسه ای خصوصی با گل‌محمدی شرکت کرد و دو طرف در خصوص مسائل مختلف صحبت کردند. در نهایت کنعانی در تمرینات پرسپولیس حاضر شد و برای دیدار پنجشنبه مقابل نساجی در اختیار کادرفنی قرار گرفت. بعد از این اتفاقات خبرهایی در خصوص پیشنهاد یکی دو تیم قطری به این بازیکن ملی‌پوش در رسانه‌ها مطرح شد و عده ای عنوان کردند که این بازیکن بعد از خط خوردن از لیست بازی با شمس آذر، می‌خواهد در نیم فصل از پرسپولیس جدا شود.

حتی گفته شد پیشنهاد قطری برای این بازیکن ملی‌پوش چند برابر قراردادش با پرسپولیس است.محمد حسین چند سال در قطر بازی کرده و بازیکن فیکس تیم ملی به حساب می‌آید. بنابراین طبیعی است که از این کشور پیشنهاد داشته باشد. با این حال با توجه به نداشتن بند فسخ در قراردادش می‌بایست برای جدایی از پرسپولیس رضایت یحیی گل‌محمدی و مدیران این باشگاه را جلب کند.

در همین خصوص با کنعانی‌زادگان تماس گرفتیم تا در خصوص اتفاقات اخیر و حواشی به وجود آمده پیرامون او صحبت کنیم. مدافع ملی‌پوش پرسپولیسی‌ها که یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا هم خواهد بود؛علاقه ای به مصاحبه نداشت و اعلام کرد قصد دارد در این مقطع سکوت کند و واکنشی به حواشی به وجود آمده روزهای اخیر نشان ندهد. با این حال از کنعانی در خصوص شایعه جدایی اش از پرسپولیس و رفتنش به فوتبال قطر پرسیدیم که او در این خصوص اعلام کرد برنامه ای برای ترک پرسپولیس ندارد و با این تیم قرارداد دارد. کنعانی‌زادگان با قراردادی دو ساله در تابستان امسال به پرسپولیس آمد و برای سال بعد هم با پرسپولیس قرارداد دارد.  

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها