کد خبر: 645769
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۴ ۱۱:۲۵:۲۵
| |

شوک به پرسپولیس؛ مصدومیت مدافع سرخ‌ها جدی است!

وضعیت آسیب دیدگی مدافع پرسپولیس حضورش در بازی با نساجی مازندران را در هاله ای از ابهام قرار داد.

شوک به پرسپولیس؛ مصدومیت مدافع سرخ‌ها جدی است!
کد خبر: 645769
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۴ ۱۱:۲۵:۲۵

ترکیب مدافعان پرسپولیس در دیدار با شمس آذر قزوین با خروج محمدحسین کنعانی زادگان همراه بود تا فرشاد فرجی همراه با گئورگی گولسیانی بار دیگر در دفاع بایستند. همچنین دانیال اسماعیلی فر و علی نعمتی نیز مدافعان کناری بودند تا بازوی آنها مقابل بازی رو به جلوی شمس آذر باشند.

به گزارش مهر، فرشاد فرجی که دومین بازی متوالی در ترکیب اصلی پرسپولیس حضور داشت در اواسط نیمه دوم از ناحیه دست دچار آسیب دیدگی جدی شد تا پزشکان تیم خواستار تعویض شوند اما او خواهان ادامه بازی شد تا ۹۰ دقیقه بازی کند.

فرجی صبح امروز برای انجام معاینات دقیق راهی کلینیک شد تا از بازوی آسیب دیده‌اش عکسبرداری شود. وضعیت مصدومیت او به گونه‌ای است که احتمالا نتواند مقابل نساجی مازندران به میدان برود اما اگر گل محمدی چاره‌ای جز استفاده از او نداشته باشد باید دست راست خود را ببندد و برای این تیم بازی کند.

فرجی قرار است امروز استراحت داشته باشد و چهارشنبه هفته جاری مورد معاینه قرار بگیرد تا شرایط او برای دیدار روز پنجشنبه مقابل نساجی که سابقه پوشیدن پیراهن این تیم را هم دارد، بررسی نهایی شود.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران پنجشنبه هفتم دی ماه از دیدارهای معوقه هفته یازدهم در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها