کد خبر: 645756
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۴ ۱۰:۱۵:۲۳
| |

خبر خوب برای تیم ملی کشتی/ قهرمان جهان آماده بازگشت برای المپیک

کامران قاسم‌پور که قرار است بعد از مدت‌ها دوری از مسابقه، در زاگرب روی تشک برود، تمریناتش را در اردوی تیم ملی بدون درد و مشکل آغاز کرد.

خبر خوب برای تیم ملی کشتی/ قهرمان جهان آماده بازگشت برای المپیک
کد خبر: 645756
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۴ ۱۰:۱۵:۲۳

بعد از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور طی روزهای ۲۲ تا ۲۴ آذرماه در ساری، استارت تمرینات تیم ملی کشتی آزاد از ۲۷ آذر در کمپ تیم‌های ملی زده شد.

به گزارش تسنیم، کامران قاسم‌پور که به دلیل احساس درد دوباره در ناحیه کشاله رانش، در مسابقات کشوری غیبت داشت، تنها کشتی‌گیری بود که تا اینجای کار از سوی فدراسیون کشتی غیبتش در مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی موجه تشخیص داده شد و فدراسیون اعلام کرد تورنمنت زاگرب آخرین فرصت او برای بازگشت به میدان خواهد بود.

او قرار است همراه با امیرعلی آذرپیرا نفر اول وزن ۹۷ کیلوگرم مسابقات کشوری در تورنمنت رنکینگ‌دار کرواسی کشتی بگیرد.

قاسم‌پور که در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ مدال طلای وزن ۹۲ کیلوگرم قهرمانی جهان را از آن خود کرد و به دلیل آسیب‌دیدگی و ناآمادگیِ پس از آن، شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ را از دست داد، طی دو روز اخیر بدون درد تمرین کشتی‌اش را در کمپ تیم‌های ملی آغاز کرده است.

تیم ملی آزاد در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد در سه وزن ۶۵، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم موفق به کسب سهمیه شد و طی دو رقابت گزینشی آسیایی و جهانی باید در سه وزن ۵۷، ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم به دنبال سهمیه المپیک باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها