کد خبر: 645697
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۳ ۱۸:۴۰:۲۷
| |

پرسپولیس ۱۰ نفره طلسم را شکست/ سرخ‌ها با شکست پدیده لیگ به جمع مدعیان برگشت

تیم پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر مقابل شمس‌آذر به یک پیروزی سخت رسید.

پرسپولیس ۱۰ نفره طلسم را شکست/ سرخ‌ها با شکست پدیده لیگ به جمع مدعیان برگشت
کد خبر: 645697
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۳ ۱۸:۴۰:۲۷

تیم پرسپولیس امروز از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان شمس آذر قزوین بود که این دیدار در نهایت با پیروزی ۲-۱ سرخ‌پوشان پایان یافت.

به گزارش خبرورزشی، یحیی گل‌محمدی برای این دیدار از نفرات زیر در ترکیب اصلی پرسپولیس استفاده کرد:  

علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی‌فر، نبیل باهویی، سعید صادقی و گئورگی گولسیانی.

سعید دقیقی نیز برای این مسابقه نفرات زیر به میدان فرستاد:

علیرضا جعفرپور، علی آزادمنش، هومن ربیع‌زاده، صادق آلبوصبیح، پوریا سرآبادانی، حسین گودرزی، محمدرضا رضایی، امیرمحمد نسایی، مهدی محمدی، علی‌اصغر اعرابی و عیسی مرادی.

داور مسابقه: کوپال ناظمی.

بازی در نیمه نخست از سرعت قابل قبولی برخوردار بود و تیم شمس‌آذر با نمایشی هجومی تیم پرسپولیس را تحت تاثیر قرار داد. حملات شاگردان سعید دقیقی در اواسط نیمه راه به جایی نبرد و این بار پرسپولیسی‌ها نبض بازی را دراختیار گرفتند تا در نهایت در دقیقه ۲+۴۵ گئورگی گولسیانی با ضربه روی کرنر دانیال اسماعیلی‌فر گل برتری پرسپولیس را به ثمر رساند تا شاگردان گل‌محمدی برنده به رختکن بروند.

 اما در نیمه دوم ورق خیلی زود برگشت و شمس‌آذر در همان ابتدای نیمه دوم با هجوم همه جانبه به محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت شدند که ضربه بازیکن شمس‌آذر پس از برخورد به دستان نعمتی پنالتی شد و بیرانوند ضربه پنالتی را گفت اما در ریباند حسین گودرزوی در دقیقه ۴۸ دروازه‌ پرسپولیس را باز کرد تا همه چیز دوباره مساوی شود.

تیم پرسپولیس که بعد از دریافت گل تساوی نمایش خبی نداشت با اخراج علی نعمتی در دقیقه ۶۲ ده نفره شد و این شوک به تیم گل‌محمدی کرد تا بهتر بازی کند.  در ادامه پرسپولیس با یک بازیکن کمتر به گل دوم هم رسید و با پنالتی‌ای که نبیل باهویی گرفت گولسیانی در دقیقه ۸۱ موفق به دبل گلزنی شد.

در ادامه بازی مدافعان پرسپولیس فشار شمس‌آذری‌ها را تحمل کردند تا به سه امتیاز شیرین در این مسابقه برسند. 

پرسپولیس با این پیروزی ۲۵ امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد.

شمس آذر با این شکست در امتیاز ۱۷ باقی ماند و در رده نهم ایستاد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها