کد خبر: 645493
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۲ ۱۲:۵۵:۱۰
| |

مصدومان پرسپولیس از لیست خارج می‌شوند؟

وضعیت لیست بزرگسال پرسپولیس به گونه‌ای است که شاید کادر فنی این تیم مجبور به حذف نام ستاره‌های مصدوم این تیم در نیم فصل شود.

مصدومان پرسپولیس از لیست خارج می‌شوند؟
کد خبر: 645493
|
۱۴۰۲/۱۰/۰۲ ۱۲:۵۵:۱۰

پرسپولیس بعد از سه بازی مقابل شمس آذر، مس رفسنجان و نساجی قائمشهر مسابقات نیم فصل اول خود را به پایان خواهد رساند و با توجه به تعطیلی لیگ ، کادر فنی این تیم به صورت کامل روی نقل و انتقالات زمستانی تمرکز می‌کند.

به گزارش ورزش سه، در عین حال یکی از مشکلات بزرگ این تیم پر بودن لیست 19 نفره بزرگسال سرخ‌هاست که باعث خواهد شد جذب بازیکن جدید با مشکل مواجه شود.

در واقع اگر پرسپولیس بخواهد بازیکن جدیدی جذب کند یا باید زیر 23 سال باشد یا در ازای جذب هر مهره بزرگسال، یک بازیکن بزرگسال از لیست خود خارج کند.

تا کنون شایعاتی درباره احتمال خروج و جدایی دو سه بازیکن از پرسپولیس مطرح شده که با توجه به نزدیکی مسابقات و تمرکز تیم روی بازی‌های خود ، نه کادر فنی نه مدیران باشگاه هیچ اظهار نظری در این خصوص نکرده‌اند اما با توجه به شرایط دشوارتر مسابقات نیم فصل دوم بعید است یحیی گل محمدی بازیکنی را به راحتی از دست بدهد.

در چنین شرایطی شاید اگر گل محمدی راضی به جدایی بازیکنانش نشود یا هیچ بازیکنی مایل به جدایی نباشد باشگاه و کادر فنی مجبور به اتخاذ تصمیمی درباره دو بازیکن مصدوم تیم شده و آنها را از لیست بیرون بگذارند.

مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی مدتی قبل جراحی شدند و حالادر دوران نقاهت و بازتوانی بسر می‌برند.این دو بازیکن امیدوارند به هفته‌های پایانی فصل برسند اما این اتفاق بعید به نظر می‌رسد و فقط در صورتی اتفاق می‌افتد که فصل جاری لیگ برتر تا تابستان طول بکشد.در چنین شرایطی شاید گل محمدی علی رغم میل باطنی خود نام این دو بازیکن خود را از لیست خارج کرده تا دو بازیکن دیگر جای آنها بگیرد.

قرار است به زودی در این باره جلسه‌ای بین یحیی و مدیریت باشگاه برگزار شود که البته بعید است تا قبل از پایان نیم فصل اتفاق بیافتد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها