کد خبر: 632969
|
۱۴۰۲/۰۶/۳۱ ۱۲:۳۰:۰۴
| |

خبر مهم دربارۀ مصدومان پرسپولیس/ برای همه اعضای تیم بلیت دوحه تهیه می‌شود

دیدار تیم‌های پرسپولیس و النصر عربستان در هفته اول لیگ قهرمانان ۲ خبر ناگوار برای هواداران این تیم در پی داشت.

خبر مهم دربارۀ مصدومان پرسپولیس/ برای همه اعضای تیم بلیت دوحه تهیه می‌شود
کد خبر: 632969
|
۱۴۰۲/۰۶/۳۱ ۱۲:۳۰:۰۴

مصدومیت مهدی ترابی در اوایل دیدار پرسپولیس مقابل النصر عربستان و آسیب دیدگی وحید امیری در اواخر این مسابقه موجی از نگرانی را بین هواداران تیم پرسپولیس به راه انداخت.

به گزارش خبرورزشی، این نگرانی تا حدی بالا گرفت که برخی رسانه‌ها عنوان کردند مهدی ترابی شاید به بازی الدحیل نرسد. همچنین خبرهایی مبنی بر از دست دادن بازی دوم برای کاپیتان وحید امیری نیز در رسانه‌ها منتشر شد!

اما از اردوی تیم پرسپولیس و برخی مسئولان این باشگاه خبر می‌رسد هر دو مصدوم به این تیم یعنی هم مهدی ترابی و هم وحید امیری - که این روزها به شدت مشغول فیزیوتراپی و درمان اعضای آسیب دیده‌شان هستند - در سفر این تیم به قطر همراه دیگر بازیکنان راهی دوحه خواهند شد.

گرچه یحیی گل محمدی از کادر پزشکی پرسپولیس خواسته پیش از هر چیز سلامتی بازیکنان مد نظر قرار داده شود اما با توجه به این احتمال که شاید هر دو بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس تا روز بازی (دوشنبه دهم مهرماه) به شرایط حضور در مسابقه - حتی به اندازه یک نیمه – برسند، کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس در نظر دارد این دو نفر را نیز در لیست مسافران خود قرار بدهد.

افراد نزدیک باشگاه پرسپولیس در این باره خبر می‌دهند تا شب قبل از پرواز از تهران این موضوع به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد تا در صورت مهیا بودن شرایط، هر دو بازیکن همراه کاروان پرسپولیس به قطر سفر کنند اما در غیر این صورت وحید امیری و ترابی، یا حداقل یکی از این دو بازیکن از همراهی تیم پرسپولیس بازمانده و در تهران مراحل فیزیوتراپی خود را ادامه خواهد داد. این تمهیدات برای این در نظر گرفته شده که اخذ ویزای قطر زمان بر است و باشگاه برای همه نفرات تیم ویزا دریافت خواهد کرد.

ناگفته نماند؛ دیدار تیم‌های الدحیل و پرسپولیس در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه دهم مهر از ساعت ۲۱:۳۰ آغاز می‌شود.

یادآور می شود؛ در حال حاضر تیم الدحیل با یک امتیاز در مکان سوم و پرسپولیس بدون امتیاز در رده چهارم جدول E قرار گرفته‌اند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها