کد خبر: 645060
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۸ ۱۲:۳۰:۱۰
| |

گل‌محمدی در مورد این بازیکن اشتباه کرد؟

در روزهایی که پرسپولیس با کمبود مهاجم روبروست، مهدی عبدی در تراکتور می درخشد و گل می زند.

گل‌محمدی در مورد این بازیکن اشتباه کرد؟
کد خبر: 645060
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۸ ۱۲:۳۰:۱۰

در دیدار اخیر تراکتور تبریز و پیکان، مهدی عبدی در دقیقه ۶۷ وارد زمین شد و فقط سه دقیقه بعد روی کرنر ارسالی ریکاردو آلوز  در موقعیتی سخت و در شرایطی که توپ تقریبا مقابل او نبود با ضربه‌ای نیمچه آکروباتیک دروازه حریف را باز کرد. عبدی با تیزهوشی و جایگیری مناسب در دقیقه ۹۰ نیز توانست از اشتباه مدافع پیکان سود ببرد و بعد از توپگیری با دریبل یک مدافع و دروازه‌بان حریف گل دوم تیمش را در دقیقه ۹۰ به ثمر رساند. تراکتور در ورزشگاه خالی از تماشاگر تبریز توانست با همین ۲ گل مهدی عبدی، تیم پیکان را شکست دهد.

به گزارش خبرورزشی، مهدی عبدی نیز در تراکتور ۵ گله شد. عبدی در شرایطی به آمار ۵ گل زده در تراکتور دست یافت که فصل قبلا در ۱۶ مسابقه‌ای که برای پرسپولیس به میدان رفت کلا ۵۶۱ دقیقه بازی کرد که یک گل زد و سه پاس گل داد اما حالا به نوعی در تراکتور احیا شده است.

اواخر مردادماه گذشته، با موافقت یحیی گل‌محمدی، باشگاه پرسپولیس با درخواست باشگاه تراکتور تبریز برای انتقال قرضی مهدی عبدی به آن باشگاه موافقت کرد و توافق مالی نیز در این ارتباط حاصل شد. این توافق تا پایان فصل جاری رقابت‌ها اعتبار دارد و بر اساس آن، نام مهدی عبدی از فهرست آسیایی پرسپولیس نیز حذف شد.

این نقل و انتقال درحالی صورت گرفت که مهدی عبدی تا سال ۱۴۰۶ با پرسپولیس قرارداد داشت و این تیم هم شاید خیلی به پول فروش قرضی این مهاجم نیازی نداشت. از طرفی پرسپولیس و یحیی گل محمدی نیاز مبرمی به مهاجم داشته و تنها فروارد قابل تکیه این تیم، شهاب زاهدی است. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها