کد خبر: 628354
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۹ ۱۱:۱۲:۴۴
| |

سرمربی پرسپولیس به درخواست جدایی این بازیکن جواب مثبت داد!

هافبک جوان سرخ‌پوشان پایتخت در مسیر جدایی از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی قرار گرفته است.

سرمربی پرسپولیس به درخواست جدایی این بازیکن جواب مثبت داد!
کد خبر: 628354
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۹ ۱۱:۱۲:۴۴

مهدی عبدی روز گذشته به ساختمان باشگاه پرسپولیس مراجعه کرد و گفته می‌شود در زمینه جدایی‌اش به صورت قرضی با مدیران باشگاه به توافق رسیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این مهاجم باتجربه به‌زودی به تراکتور تبریز خواهد پیوست. در کنار فروش قرضی عبدی، گفته می‌شود که پرسپولیسی‌ها به دنبال آن هستند تا بیش از پیش فهرست بازیکنان بزرگسال را خود را خالی کنند تا برای جذب بازیکن آزاد مانعی نباشد.

به گزارش فوتبال 360، پرسپولیس در حال حاضر ۱۹ بازیکن بزرگسال دارد که برابر با سقف مجاز استفاده از بازیکن بزرگسال در فهرست یک تیم لیگ برتری است. جدایی مهدی عبدی می‌تواند شمار بازیکنان بزرگسال را به عدد ۱۸ برساند که گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی از مدیران باشگاه پرسپولیس خواسته تا با جذب مهاجم خارجی جای خالی عبدی را در فهرست تیم‌شان پر کنند. با توجه به احتمال نیاز به جذب بازیکن بزرگسال به صورت آزاد بعد از پایان کار پنجره تابستانی، گل‌محمدی می‌خواهد یک جای خالی در فهرست تیمش بگذارد.

ترافیک دردسرساز خط هافبک!

میلاد سرلک در کنار مسعود ریگی، سروش رفیعی، سینا اسدبیگی و البته میلاد سورگی گزینه‌های حضور در میانه زمین پرسپولیس هستند؛ آن‌هم در شرایطی که یحیی گل‌محمدی درخواست جذب یاسین سلمانی را مطرح کرده و گفته می‌شود مذاکرات با سلمانی در مرحله پایانی قرار دارد و احتمال نهایی‌شدن انتقال این هافبک جوان به پرسپولیس طی روزهای آینده وجود دارد. سلمانی البته سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می‌شود اما سرمربی پرسپولیس به دنبال کاهش ترافیک خط هافبک تیمش است.

سرلک شرایط مبهمی برای ادامه همکاری با پرسپولیس دارد و بحث حضور او در خدمت سربازی در روزهای گذشته در رسانه‌ها مطرح شده است؛ آن‌هم در شرایطی‌که کمتر از ۷۲ ساعت دیگر معافیت سرلک به پایان می‌رسد و درباره آینده همکاری او با پرسپولیس تفسیرهای گوناگونی وجود دارد اما آخرین پیگیری‌ها نشان می‌دهد که رایزنی‌ها برای تمدید معافیت او ادامه دارد.

هافبک جوان پرسپولیس در دوراهی قائمشهر و اصفهان!

یحیی گل‌محمدی به نظر می‌رسد که برای کاستن از ترافیک خط هافبک تیمش تصمیم نهایی خود را گرفته و بعد از بررسی‌های انجام شده، سرمربی پرسپولیس به درخواست سینا اسدبیگی برای جدایی از جمع سرخ‌پوشان پایتخت پاسخ مثبت داده است. البته که گفته می‌شود گل‌محمدی از مدیران باشگاه پرسپولیس خواسته تا در شرایطی مشابه عبدی، به سینا اسدبیگی هم برای جدایی قرضی رضایت بدهند که در این‌باره مذاکرات در حال انجام است.

اسدبیگی برای گذراندن ادامه مسیر فوتبالی خود ۲ پیشنهاد مهم دریافت کرده است. او که با توجه به جذب احتمالی سلمانی، شانسی برای خود جهت حضور در ترکیب پرسپولیس قائل نیست، به دنبال انتخاب تیمی است که در آن بتواند فرصت بازی مناسبی را به‌دست آورد و جالب آنکه دو باشگاه نساجی مازندران و سپاهان اصفهان که خواهان جذب اسدبیگی هستند، در شرایطی مشابه پرسپولیس در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند.

سینا اسدبیگی هنوز در مذاکره با دو باشگاهی که خواهان او هستند به نتیجه نرسیده اما گفته می‌شود که مازنی‌ها شانس بیشتری دارند تا سینا اسدبیگی را به عنوان بازیکن آزاد جذب کنند. به نظر می‌رسد که طی روزهای آینده سرنوشت این هافبک جوان به صورت رسمی مشخص خواهد شد؛ به‌ویژه آنکه اسدبیگی برای نهایی‌کردن جدایی‌اش از پرسپولیس حدود ۱۰ روز بیشتر فرصت ندارد!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها