کد خبر: 644982
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ۲۲:۰۷:۳۹
| |

حضور شهاب الدین عزیزی خادم در یک محفل فوتبالی بعد از مدت ها

شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس سابق فدراسیون فوتبال، امروز در مراسم ترحیم مادر محمدحسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر، حاضر شد.

حضور شهاب الدین عزیزی خادم در یک محفل فوتبالی بعد از مدت ها
کد خبر: 644982
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ۲۲:۰۷:۳۹

شهاب‌الدین عزیزی خادم، پس از برکناری از ریاست فدراسیون در اسفندماه ۲ سال پیش، کمتر در جمع‌های فوتبالی آفتابی می‌شود. او امروز خود را به مسجد رسول اکرم در جهانشهر کرج رساند تا به محمدحسین میثاقی تسلیت بگوید.

به گزارش ورزش سه، عزیزی خادم با همان تیپ همیشگی و در شرایطی که حضورش در مسجد توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود، دقایقی در سالن حضور داشت و سپس با در آغوش گرفتن میثاقی مجلس را ترک کرد.

مجتبی خورشیدی که در دوره ریاست عزیزی خادم او را همراهی می‌کرد نیز کنار وی در این مراسم دیده شد.

شهاب‌الدین عزیزی خادم، بعد از تحویل‌دادن ریاست فدراسیون فوتبال، برنامه خود را برای بازگشت به این سمت یا دوری همیشگی از فوتبال مشخص نکرده است. اما او همچنان یکی از چهره‌های خبرساز فوتبال ایران خواهد بود که روزی درباره اتفاقات منجر به برکناری‌اش صحبت خواهد کرد.

عزیزی خادم میثاقی-2

به گزارش اعتمادآنلاین، گفتنی است تیم ملی ایران در دوران مدیریت او توانست سریع ترین و ارزان ترین صعود را به جام جهانی و جام ملت های آسیا تجربه کند. همچنین تیم ملی زنان برای نخستین بار راهی جام ملت های آسیا شد و مشکل اساسنامه فدراسیون نیز مرتفع گشت. در نهایت او طی یک فعل و انفعال مبهم از سمت خود عزل شد. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها