کد خبر: 644975
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ۲۱:۱۰:۰۰
| |

چرا مهدوی‌کیا تکنیکال دایرکتور فوتبال ایران نشد؟

تکنیکال دایرکتور قبلی فوتبال ایران میرشاد ماجدی بود. ماجدی در زمان ریاست شهاب‌الدین عزیزی خادم به این عنوان منصوب شده بود.

چرا مهدوی‌کیا تکنیکال دایرکتور فوتبال ایران نشد؟
کد خبر: 644975
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ۲۱:۱۰:۰۰

چند روز قبل مجید جلالی از سوی فدراسیون فوتبال ایران به عنوان تکنیکال دایرکتور ایران معرفی شد.

به گزارش روزنامه اعتماد، تکنیکال دایرکتور در واقع مدیر توسعه و پیشرفت فوتبال ایران است که منطبق بر الزامات بخشنامه‌های مرتبط با technical director فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیاست.  تکنیکال دایرکتور قبلی فوتبال ایران میرشاد ماجدی بود. ماجدی در زمان ریاست شهاب‌الدین عزیزی خادم به این عنوان منصوب شده بود. تکنیکال دایرکتور با توجه به مسوولیتی که دارد از درآمد ارزی نسبتا خوبی هم بهره‌مند می‌شود. ماجدی هم‌اکنون رییس هیات فوتبال استان تهران است.

جالب است بدانید در همان مقطع مهدی مهدوی‌کیا سرمربی تیم ملی وقت امید هم می‌خواست تکنیکال دایرکتور فوتبال ایران شود که این امر با مخالفت رییس فدراسیون روبه‌رو شد. عزیزی خادم استدلال می‌کرد که نیازی نیست سرمربی تیم ملی امید در دو پست کلیدی و زمان‌بر مشغول به کار باشد و از درآمدهای آن منتفع شود. به همین منظور میرشاد ماجدی که در هیات‌رییسه فدراسیون فوتبال حضور داشت و رییس کمیته تیم‌های جوانان بود و نماینده فدراسیون در ای‌اف‌سی به شمار می‌رفت به عنوان تکنیکال دایرکتور فوتبال ایران معرفی شد.

ماجدی از همان مقطع این سمت را دراختیار داشت تا اینکه با حضور در هیات فوتبال استان تهران این سمت به مجید جلالی واگذار شد. جلالی در سطح ملی، تیم ملی نوجوانان ایران، تیم ملی جوانان ایران و تیم نیروهای مسلح ایران را نیز مربیگری کرده است‌. جلالی همچنین در رده باشگاهی هدایت تیم‌های فولاد خوزستان، استقلال اهواز، سایپا، پاس و‌... را در کارنامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها