کد خبر: 644645
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۴ ۱۴:۲۰:۵۹
| |

دلیل حضور سخنگوی دولت کنار مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد دلیل حضور سخنگوی دولت کنار مدیرعامل این باشگاه در جایگاه ویژه توضیحاتی داد.

دلیل حضور سخنگوی دولت کنار مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
کد خبر: 644645
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۴ ۱۴:۲۰:۵۹

مصطفی لشگری در مورد اینکه چرا بهادری جهرمی سخنگوی دولت در هنگام تماشای دربی کنار رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس نشسته بود و همین باعث ایجاد حرف و حدیث هایی شده و محمد نوری یکی از پیشکسوتان استقلال در برنامه امروز تلویزیونی نسبت به این موضوع کنایه زده گفت: به نظر می رسد طرف مقابل که به این موضوع ایراد گرفته احترام گذاشتن به یک مقام مسئول براش تعجب آور باشد. پرسپولیس همیشه در اخلاق و ادب سرآمد بوده و وقتی مقام مسئولی به جایگاه آمده و کنار در نشسته آقای درویش به احترام او از وی خواست که کنارش بشیند و در جای مناسب تری قرار گیرد. نمی دانستیم احترام گذاشتم به یک مقام مسئول هم سوژه ای برای آنها می شود. 

به گزارش آنا، مدیر روابط عمومی پرسپولیس در مورد فیلمی که از افشاریان بعد از پنالتی یامگاه در پاویون که جایگاه مخصوص میهمانان ویژه است، در آمده گفت: استقلالی ها در چند وقت اخیر به کمک داوری که بعد از قهرمانی پرسپولیس برای عکس گرفتن بچه اش به هنگام شادی جشن قهرمانی اعضای تیم حضور داشته، اعتراض می کردند و حتی در نشست خبری قبل از دربی نکونام گفت که امیدوار است داور در جشن بازی شرکت نکند اما اکنون که فیلم خوشحالی افشاریان رئیس کمیته داوران بعد از گلزنی یامگا در آمده چه توجیهی برای این رفتار دارند؟ 

وی افزود: هم خود افشاریان باید پاسخ قانع کننده برای هواداران پرسپولیس داشته باشد و هم باید ببینیم خود استقلالی ها در این باره چه دارند بگویند؟ شماهایی که از حضور سخنگوی دولت در کنار آقای درویش ایراد می گیرید چرا به شادی خطیر در کنار افشاریان و آن شخصی که از سر و کول رئیس کمیته داوران بالا می رود حرفی نمی زنید؟ 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها