کد خبر: 644573
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۳ ۲۰:۲۵:۵۰
| |

برد پرسپولیس دزدیده شد؟؛ کارشناسی صحنه‌های مشکوک و جنجالی دربی ۱۰۲!

تصمیم‌های موعود بنیادی‌فر در دربی ۱۰۲، مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته‌اند.

 برد پرسپولیس دزدیده شد؟؛ کارشناسی صحنه‌های مشکوک و جنجالی دربی ۱۰۲!
کد خبر: 644573
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۳ ۲۰:۲۵:۵۰

با وجود استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی در دربی پایتخت، باز هم این بازی از همان ابتدا با جنجال داوری مواجه شد و دو صحنه مشکوک در این مسابقه، اعتراض هواداران را به دنبال داشت.

به گزارش ورز ش سه، در اولین صحنه که در دقیقه ۱۲ بازی رخ داد، موعود بنیادی‌فر با درخواست داوران عراقی برای بازبینی صحنه کنار رفت اما پس از چند بار تماشای برخورد آرمین سهرابیان و شهاب زاهدی، در نهایت این برخورد را پنالتی تشخیص نداد و دستور به ادامه بازی داد.

فقط پنج دقیقه پس از این برخورد، شهاب زاهدی صاحب یک موقعیت شد و توانست دروازه استقلال را باز کند اما داور مسابقه خطای این بازیکن روی سید حسین حسینی را اعلام کرد تا این گل هم مردود اعلام شود.

در ادامه نیز یک صحنه مشکوک به هند توسط مهدی ترابی و یک برخورد بین محمدحسین کنعانی‌زادگان و بلانکو، دو صحنه مشکوک به پنالتی دیگر را در محوطه جریمه پرسپولیس شکل دادند که البته موعود بنیادی‌فر بدون بازبینی این صحنه‌ها در VAR دستور به ادامه بازی داد.

اولین صحنه مشکوک نیمه دوم در پی برخورد امید حامدی‌فر و شهاب زاهدی رخ داد که سرخ‌ها معتقد بودند بازیکن حریف باید اخراج می‌شد. در ادامه یک برخورد بین علی نعمتی و پیمان بابایی با اعتراض استقلالی‌ها همراه بود که داور پس از بازبینی صحنه ادامه بازی داد.

اما دقایقی بعد و پس از برخورد علی نعمتی و آرش رضاوند، داور یک پنالتی به سود استقلال اعلام کرد تا شاگردان نکونام گل تساوی را وارد دروازه علیرضا بیرانوند کنند.

[بولت پرسپولیس] نظر کارشناسان داوری درباره این‌ صحنه‌ها را در ادامه می‌خوانید:

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها