کد خبر: 644261
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۱ ۱۰:۳۵:۱۲
| |

شرط بازگشت این پرسپولیسی به اردوی تیم ملی مشخص شد

احمد نوراللهی در صورتی می‌تواند به اردوی تیم ملی برگردد که این درخواست را از کادر فنی تیم ملی داشته باشد. آنوقت امیر قلعه‌نویی در مورد حضور این بازیکن در اردوی تیم ملی تصمیم گیری می‌کند.

شرط بازگشت این پرسپولیسی به اردوی تیم ملی مشخص شد
کد خبر: 644261
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۱ ۱۰:۳۵:۱۲

در شروع بازی‌های مقدماتی جام جهانی و در بازی با هنگ‌کنگ در استادیوم آزادی احمد نوراللهی به سبب اینکه در لیست تیم ملی قرار نگرفت و مجبور شد به روی سکوها برود ناراحت شد، و این واکنش موجب شد تا با تصمیم امیر قلعه‌نویی وی از لیست تیم ملی برای باز با ازبکستان کنار گذاشته شود.

به گزارش خبرورزشی، احمد نوراللهی بعد از جدایی از تیم ملی عملکرد درخشانی در ترکیب تیم الوحده داشت. او در ۴ بازی ۳ گل زد و ۲ پاس گل داد.

بعد از این اتفاق تلخ یکی دو بار بحث بازگشت احمد نوراللهی به اردوی تیم ملی مطرح شد و حتی مهدی محمدنبی هم در این باره صحبت کرد. بر اساس خبرهای رسیده از راهروی فدراسیون فوتبال کادر فنی تیم ملی بار دیگر دست به دعوت از احمد نوراللهی نخواهد زد. مگر اینکه این بازیکن خواهان بازگشت به اردوی تیم ملی باشد. در این صورت امیر قلعه‌نویی در مورد آینده این بازیکن تصمیم می‌گیرد.

به واقع احمد نوراللهی باید از رفتاری که در اردوی تیم ملی داشته ابراز ندامت کند. خیلی‌ها بروز این اتفاق را محتمل نمی‌دانند. هر چند امیدواریم این سوء تفاهم به احترام تیم ملی برطرف شود و تیم ملی با همه نفرات راهی دوحه شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها