کد خبر: 644258
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۱ ۱۰:۱۵:۳۰
| |

هاشمی نسب نزدیکم شد و به عزیزترین افراد زندگی ام فحاشی کرد؛ قبل از بازی هم پیامک تهدیدآمیز فرستاده بود

مربی دروازه‌بانان تیم فولاد درباره عصبانیت شدیدش پس از پایان بازی با استقلال گفت: مربی استقلال به عزیزترین افراد زندگی‌ام فحاشی کرد.

هاشمی نسب نزدیکم شد و به عزیزترین افراد زندگی ام فحاشی کرد؛ قبل از بازی هم پیامک تهدیدآمیز فرستاده بود
کد خبر: 644258
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۱ ۱۰:۱۵:۳۰

نادر غبیشاوی، مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال فولاد در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره درگیری و حواشی به وجود آمده در پایان بازی این تیم با استقلال، گفت: بابت اینکه در پایان این مسابقه نتوانستم خودم را کنترل کنم، از هواداران فوتبال عذرخواهی می‌کنم. قصد ایجاد حاشیه برای استقلال قبل از دربی را ندارم و فقط برای اعاده حق خودم می‎خواهم درباره آن اتفاق صحبت کنم.

به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه همه در فوتبال، او را می‌شناسند و پرونده اخلاقی ندارد، اظهار داشت: تا سال گذشته در کادرفنی جواد نکونام در فولاد بودم و پس از جدایی وی و دلایلی، راهمان از هم جدا شد. قبل از بازی با استقلال، مهدی‌ هاشمی‌نسب برای من پیام فرستاد که حواست باشد و این کار و آن کار را می‌کنم و چنین صحبت‌های تهدیدآمیزی را مطرح کرد.

غبیشاوی افزود: شنیدن چنین صحبت‌هایی از سوی هاشمی‌نسب که از سال ۸۵ با او همبازی و در ادامه همکاری در کادرفنی بودم، عجیب بود. در جریان بازی هم با توجه به اینکه من و آل‌نعمه تنها کمک‌های ایرانی سرمربی فولاد هستیم، در لب خط دستورات او را به بازیکنان منتقل می‌کردیم. در این حین، هاشمی‌نسب الفاظ توهین‌آمیزی را نسبت به من به کار می‌برد که من را بهم ریخت. این در حالی بود که با هاشمی‌نسب با توجه به همکاری مشترکی که داشتیم مثل برادر بودیم و خاطرات خوبی با هم داشتیم.

مربی دروازه‌بانان فولاد درباره اینکه چرا مربی استقلال به او فحاشی کرده است، یادآور شد: به خاطر توهمات و ذهنیت منفی بود که این کار را انجام داد. با وجود این فحاشی‌ها، با پادرمیانی علی سامره در بین دو نیمه، من واکنش دیگری نشان ندادم.

غبیشاوی با بیان اینکه او به هاشمی‌نسب پیش از بازی نگفته است که کاری می‌کند که اخراج شود و در دربی غایب باشد، تصریح کرد: در پایان بازی اما دیدم هاشمی‌نسب از پشت سر باز هم به من فحاشی می‌کند و دستش را بالا برده است و تهدید می‌کند. بعد هم دیدم که سریع به رختکن رفت و من او را ندیدم. پس از فحاشی به خانواده‌ام توسط هاشمی نسب، نتوانستم خودم را کنترل کنم. انتظار نداشتم او به عزیزترین افراد زندگی‌ام توهین کند. شما دیدید که حتی در فینال جام‌جهانی هم وقتی ماتراتزی به زیدان توهین ناموسی کرد او نتوانست خودش را کنترل کند و با ضربه سر به صورت مدافع ایتالیا اخراج شد.

مربی دروازه‌بانان فولاد در پایان با انتقاد از سرمربی استقلال، گفت: از نکونام دلگیر هستم، می‌توانست به هاشمی‌نسب تذکر بدهد اما این کار را نمی‌دانم چرا نکرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها