کد خبر: 643958
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۹ ۱۱:۲۵:۱۱
| |

جریمه ۵ درصدی اعضای باشگاه استقلال

اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان بابت عملکرد چند وقت اخیر، جریمه ۵ درصدی در نظر گرفت.

جریمه ۵ درصدی اعضای باشگاه استقلال
کد خبر: 643958
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۹ ۱۱:۲۵:۱۱

استقلال خوزستان علیرغم نمایش موفقی که برابر نساجی در قائمشهر داشت، با فرصت سوزی بزرگی در استادیوم وطنی هم شکست خورده زمین را ترک کرد.

به گزارش ورزش سه، ناکامی طی ۱۲ بازی برای دستیابی به پیروزی، اکنون با تصمیم مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره برای جریمه ۵ درصدی اعضای این تیم همراه شده است. این جریمه شامل تمامی اعضا، از کادرفنی تا بازیکنان و … می‌شود و به آنها ابلاغ خواهد شد.

نجفی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با تایید این خبر به ورزش سه گفت: واقعا شرمنده هواداران استقلال خوزستان هستیم. بازیکنان باید مسئولانه‌تر نسبت به وظیفه‌ای که با پوشیدن این پیراهن متوجه آنهاست، کار را دنبال کنند. حمایت ما از اعضای تیم همیشگی خواهد بود، با این حال ما هم نسبت به هواداران تعهد بزرگی داریم و نمی‌خواهیم بیش از این ناراحتی آنها را ببینیم.

وی ادامه داد: با این حال ما نمی‌خواهیم بازیکنان هم تحت فشار قرار گیرند. ضمن در نظر گرفتن جریمه ۵ درصدی برای تمامی اعضای تیم، البته اعلام می‌کنیم در صورتی که آنها موفق شوند در سه بازی آتی تا پایان نیم فصل (بازی برابر پرسپولیس، هوادار تهران، مس رفسنجان) پنج امتیاز کسب کنند، این جریمه بخشیده خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها