کد خبر: 643749
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۷ ۱۲:۴۵:۲۰
| |

عالیشاه به هوادار می‌رسد، عمری فیکس می‌شود

امید عالیشاه که در سه ماه گذشته بارها مصدوم شده و بازی‌های مهمی از تیمش را غایب بوده به احتمال زیاد برای بازی با هوادار در دسترس یحیی گل‌محمدی خواهد بود.

عالیشاه به هوادار می‌رسد، عمری فیکس می‌شود
کد خبر: 643749
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۷ ۱۲:۴۵:۲۰

عالیشاه با وجود مصدومیتی که قبل از بازی با الدحیل داشت در لیست تیمش برای این دیدار قرار گرفت، اما طبیعتا شرایط بازی نداشت. با این حال در تمرین امروز مشخص شد این بازیکن می‌تواند در بازی شنبه در اختیار یحیی گل‌محمدی باشد.

به گزارش ورزش سه، در عین حال محمد عمری هم شرایط بهتری پیدا کرده و احتمال دارد از بازی با هوادار به ترکیب اصلی بازگردد تا پرسپولیس در فاز حمله نفرات موثر بیشتری را در اختیار داشته باشد. عمری در بازی با الدحیل به عنوان بازیکن رزرو به میدان رفت و نمایش قابل قبولی ارائه داد و در نهایت پنالتی هم گرفت.

در صورتی که عالیشاه و عمری برای بازی با هوادار آماده باشند، یحیی گل‌محمدی می‌تواند بهترین ترکیب تهاجمی تیمش در زمین را بچیند و بالاخره بعد از شش بازی، سرخ‌ها در یک بازی خانگی و داخلی طلسم ناکامی‌هایشان را بشکنند.

با بازگشت عالیشاه و عمری از مصدومیت، پرسپولیس غیر از یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی همچنان وحید امیری را در اختیار نخواهد داشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها