کد خبر: 643623
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۵ ۱۸:۴۰:۰۷
| |

علی کریمی خط خورد!

سید مجید حسینی و علی کریمی، دو ملی پوش ایرانی کایسری اسپور در مسابقه امشب دور از فهرست هستند و برابر وان اسپور به میدان نخواهند رفتند.

علی کریمی خط خورد!
کد خبر: 643623
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۵ ۱۸:۴۰:۰۷

در یکی از دیدارهای مرحله چهارم جام حذفی ترکیه، تیم کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، از ساعت 19:30 امشب در ورزشگاه کادیر هاس مقابل وان اسپور، تیم سوم جدول لیگ دسته دوم این کشور قرار خواهد گرفت

سید مجید حسینی و علی کریمی، دو ملی پوش ایرانی کایسری اسپور که در 6 هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه به طور همزمان در ترکیب حضور داشتند و در این مدت یک تساوی و پنج پیروزی را همراه با این تیم کسب کرده بودند، در مسابقه امشب دور از فهرست هستند و برابر وان اسپور به میدان نخواهند رفتند.

مجید حسینی که فصل گذشته سه بازی در جام حذفی ترکیه انجام داد و یک گل به ثمر رساند، در شرایطی امروز دور از فهرست نفرات تیمش مقابل حریف دسته دومی است که پس از 6 بازی در ترکیب اولیه کایسری اسپور دیده نمی‌شود.

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور که در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه 13 مسابقه انجام داده و یک گل هم به ثمر رسانده، پس از نمایش درخشان در دیدار اخیرشان مقابل ترابزون اسپور، امروز مثل مجید حسینی استراحت می کند و برابر وان اسپور به میدان نخواهد رفت.

یاران حسینی و کریمی در سوپر لیگ ترکیه جایگاه چهارم جدول را به خود اختصاص دادند و به دنبال موفقیت در جام حذفی هم هستند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها