کد خبر: 643278
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۳ ۱۸:۱۸:۰۹
| |

آبروریزی در یوفا؛ ماجرای پخش صداهای 18+ در مراسم قرعه‌کشی یورو ۲۰۲۴ چه بود؟

پخش ناگهانی سروصدای روابط جنسی در سالن محل برگزاری مراسم قرعه‌کشی یورو ۲۰۲۴ در هامبورگ آلمان این نشست را برای دقایقی مختل کرد.

آبروریزی در یوفا؛ ماجرای پخش صداهای 18+ در مراسم قرعه‌کشی یورو ۲۰۲۴ چه بود؟
کد خبر: 643278
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۳ ۱۸:۱۸:۰۹

پخش ناگهانی سروصدای روابط جنسی در سالن محل برگزاری مراسم قرعه‌کشی یورو ۲۰۲۴ در هامبورگ آلمان، شامگاه شنبه یازدهم آذر این نشست اتحادیه فوتبال اروپا را برای دقایقی مختل کرد.

به گزارش اسکای‌نیوز، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) تاکنون درباره این ماجرا توضیح رسمی نداده است با این حال دنیل جارویس، چهره‌ دنیای مجازی که به انجام شوخی‌های اینچنینی معروف است، بعدا مسئولیت این شیرین‌کاری را بر عهده گرفت.

پس از پخش صداهای نامناسب در سالن، جورجیو مارکتی، معاون دبیرکل هیأت حاکمه فوتبال اروپا برای کنترل اوضاع وارد عمل شد و به مخاطبان گفت: «سروصداها حالا قطع شده و هیچ سروصدایی وجود ندارد».

رسانه‌های ورزشی اروپا گزارش کردند دنیل جارویس در پخش‌زنده‌ای در شبکه اجتماعی اکس، صداهای پخش شده در این رویداد را از تلفن همراه خود پخش کرد. جارویس به مخاطبانش گفت: «[مسئول آن سروصداها] ما بودیم. ما یک تلفن همراه به محل برگزاری مراسم قرعه‌کشی یورو ۲۰۲۴ وارد کردیم و آن سر و صداها را پخش کردیم.»

دنیل جارویس پیش از این نیز، مسئولیت شوخی مشابهی که در برنامه فوتبالی بی‌بی‌سی با اجرای گری لینه‌کر را بر عهده گرفته بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها