کد خبر: 642357
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۶ ۰۱:۴۰:۱۳
| |

حمله استقلالی‌ها به اینستاگرام بازیکن ذوب‌آهن

انتشار یک ویدئو در فضای مجازی باعث شد تا بازیکن باتجربه ذوب‌آهن انبوهی از پیام‌های منفی را از سوی استقلالی‌ها دریافت کند.

حمله استقلالی‌ها به اینستاگرام بازیکن ذوب‌آهن
کد خبر: 642357
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۶ ۰۱:۴۰:۱۳

از ظهر امروز فیلمی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که به مکالمه میان مهرداد رضایی هافبک ذوب آهن با امید حامدی فر بازیکن جوان استقلال در جریان بازی اختصاص دارد. در صحنه ای از بازی رضایی و حامدی فر با هم دوئلی را شروع می کنند و در پایان وقتی رضایی این نبرد تن به تن فوتبالی را می برد، عبارتی را خطاب به او می‌گوید که در فیلم ضبط شده از کنار زمین کاملا واضح به گوش می رسد.

به گزارش خبرآنلاین، اگرچه رضایی واژه زشتی را درباره حامدی فر به کار نمی‌برد، اما لحن این بازیکن باتجربه در مواجهه با یک بازیکن جوان استقلال سبب شده تا انبوهی از پیام ها روی صفحه اینستاگرام هافبک ذوبی‌ها برود. بسیاری از طرفداران استقلال که از این برخورد مهرداد رضایی ناراحت شده‌اند، به صفحه رسمی او رفتند و پیام های تندی را خطاب به بازیکن ذوب آهن ارسال کردند.

ماجرا آنقدر پیچیده شده که در بخش کامنت های آخرین پست مهرداد رضایی نیز تعداد زیادی از پیام های منفی از سوی برخی هواداران استقلال منتشر شد و در نهایت این بازیکن را مجبور کرد که بخش کامنت های پست های اینستاگرامی خود را ببندد!

نکته قابل توجه درباره مهرداد رضایی این است که او دو سال قبل وقتی قهرمانی استقلال قبل از پایان فصل قطعی شد و بازیکنان مس رفسنجان برای آبی ها تونل افتخار زدند، در آن تونل شرکت نکرد و همین مساله نیز حالا دستمایه ای برای حمله به این بازیکن باتجربه شده است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها