کد خبر: 247734
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۶ ۰۹:۰۲:۰۰
| |

لیونل مسی:

دوست دارم همه چیز را ببرم

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا می‌‌گوید با وجود پر بودن ویترین افتخاراتش از جام‌های گوناگون، هنوز به دنبال عناوین و موفقیت‌های بیشتر است.

دوست دارم همه چیز را ببرم
کد خبر: 247734
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۶ ۰۹:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| در یک دهه گذشته فوتبال باشگاهی دنیا هیچ جامی چه در رده تیمی چه در رده انفرادی نبوده که لیونل مسی آن را کسب نکرده باشد. 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان و 5 توپ طلا گوشه‌ای افتخارات این مهاجم آرژانتینی هستند که هنوز برای بردن جام‌های بیشتر عطش و انگیزه دارد.

مسی که تیمش فردا شب (چهارشنبه) در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان پی‌اس‌وی آیندهوون است، در یک مراسم تبلیغاتی برای دو اسپانسر شخصی‌اش، گفت: هدف اصلی من ادامه دادن به پیشرفتم، قناعت نکردن به چیزهایی است که تا الان برده‌ام و کارهایی است که تاکنون انجام داده‌ام. من می‌خواهم هر روزم بهتر از دیروز باشد، اهداف بیشتری را کامل کنم و جام‌های بیشتری ببرم.

مسی افزود: من خودم را بازیکنی بسیار رقابت‌طلب می‌دانم. من دوست دارم همه چیز را ببرم و به هیچ وجه نمی‌توانم باختن را تحمل کنم.

مهاجم آرژانتینی بارسلونا در پاسخ به این سؤال که نقش خودش در زمین بازی را چگونه می‌بیند، تأکید کرد: من خودم را بیشتر بازیکنی می‌بینم که بازی‌ها را کنترل می‌کند تا یک گلزن. خود را کسی می‌بینم که خیلی پا به توپ است و زیاد با آن حرکت می‌کند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها